Přesně tak,žádej protokol,na místě zkontroluj veškeré funkce foťáku ještě než ho přebereš,a pokud budou jakékoli problémy a nebudeš vědět co a jak,tak si na tu ČOI klidně zavolej znovu přímo před obsluhou prodejny a zeptej se.Já to takhle dělám,když mám pocit že při nějakém problému v obchodě se mnou chce obsluha vyběhnout nebo nevím na co mám a nemám nárok,co můžu požadovat.Jednou jsem takhle měla menší problém s oblečením,vrátili to opravené jak kdyby to dělali prasata a na ČOI mi řekli že jsem to neměla vůbec přebírat.To bylo moc moc dávno a ještě jsem o reklamacích a postupech čehokoli neměla ani páru,bylo mi dvacet + a byla to snad tehdy moje první reklamace.Od té doby si sakra hodně hlídám a zjišťuji,na co mám právo coby spotřebitel,a když je problém,volám přímo z místa ČOI.Ještě je dobrý dát si hlasitý poslech aby slyšel i dotyčný který vyřizuje reklamaci či cokoli jiného
.