Přidat odpověď
Jaromilo - my se v tom nějak zamotaly. Píšeš - dát jim za trest něco, co normálně nedělají a navíc tu činnost nemají rády - no to souhlasím, samozřejmě. Ale dám třeba příklad - moji kluci úplně nesnáší práci na zahradě - třeba pletí. Zahrada je víceméně můj koníček a moje práce a oni tam nemusejí pracovat, ovšem pokud mají trest, tak smolík - když je práce na zahradě, tak žádný lítání venku, ale hezky vyplejete tento záhon - oni to chápou jako trest, ale na druhou stranu to je smysluplná činnost, protože jinak bych to dělala třeba já. A s vypracováváním cvičení - to je taky trest, ale opakování je matka moudrosti. Tak když má starší trest, mrknu se, co zrovna probírá a najdu mu k tomu cvičení, protože i když je jedničkář, tak procvičování mu tedy rozhodně neuškodí, naopak pomůže.
Kdežto opisování textu: nemám ve škole ..... to mu je naprosto k ničemu.
Předchozí