Přidat odpověď
myslím ,že to záleží hodně na dítěti,jestli ho to baví nebo ne.já a ségra jsme to zkoušeli na dětech,můj se chytil a ukazoval až 50znaků- a sestry tak 10.prostě na to nebyl..stejně jako není někdo třeba na plavání ap.nejdůležitější je,že znak musí dítě vidět,k tomu slyšet mluvenou podobu a ještě si musíš být naprosto jistá,že kouká na to co mu říkáš(a ne třeba na něco vedle).
jinak mě se osvědčilo číst dětské obrázkové knížky-leporela - a přitom jak popisuješ obrázky ,tak ukazovat-seděli jsme proti sobě,tak aby na mě viděl,a pak třeba strom,tráva,a různá zvířátka ukazovat venku-live(tam to nešlo moc se znakováním-protože ten objekt byl tak zajímavý,že se na mě nekoukal a tudíž znak prostě nemohl zaregistrovat),a pak se zase vrátit ke knížce-tam se zaměřit na znaky,s tím,že už věděl co je pes,strom ap. a líbilo se mu si o tom "povídat".taky je dobré najednou ukazovat tak max.5 nových znaků,aby dítě nebylo zahlceno.a číst třeba jen 2 knížky pořád dokola..
Předchozí