| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

je to odpočinkové téma :-)
takže cokoliv k tématu

Já jsem fotograf - uživatel (rodinné momentky apod, máme postarší malý digitál).

Znám pár fotografů-umělců (přirovnání dle mého subjektivního pohledu). Několik žen a jeden muž. Ale nejsou to fotografové známí,prostě to mají jako koníček, "normální lidi".

Muž - svobodný skoro40cátník. Jediný z nich fotí akty (ženské). Tvrdí,že je to "jedna z technik a že by to z focení nevylučoval". Tak když teď potím z těla ven chřipku,tak o tom mám čas přemýšlet.

Osobně bych měla problém se nechat vyfotit nahá jen tak někým.A když už tak max. tak pro osobní účely (abych se někde viděla na netu,popř. výstavách apod to ne - i když nikdy neříkej nikdy).Je to pro mě dost intimní a možná i degradující? Nevím.

Jak byste brali,kdyby váš parner začal fotit akty (po začátku vztahu,byl by to nový fakt),dokázali byste s někým takovým navázat vztah bez strachu?

nebo je tu nějaká žena,která fotí akty (v tomto případě asi mužské?,pokud neni homosexuál a nežije s partnerkou?).

Nebo je někdo model a je to "žena od rodiny"? (zase nemyslím v tomto případě osobní účely-dárek pro manžela apod)

Proč se vůbec akty fotí?

Myslíte si,že je OPRAVDU možné,aby to člověka nesvádělo k nevěře? Z těch známých - Saudek ( s něvěrou si asi hlavu nedělá),R.Vano (ten je homosexuál).Na další si nevzpomenu
Nejsem si jistá, proč je onen můj známý svobodný,zda pro to anebo právě pro to. Homosexuál není,to vím jistě.

Nic v tom nehledejte.Díky za názory.~x~

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: