| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Libiku,
já myslím, že zájem o ty truhláře a švadleny by byl, ale veliký rozdíl mezi Lojzou Vomáčkou, tvořivým truhlářem, a řetězcem IKEA, je v tom, že IKEA má reklamu, PR, webovou prezentaci, kamenný krám ve shopping parku vedle TESCA či Globusu, kam se i tak hrnou davy. Lojza Vomáčka má svou dílnu ve svém prdelákově, web nemá, reklamu neprovozuje, možná je ve zlatých stránkách (kde ale dnešní internetová generace dávno nehledá). U nás na dědině máme truhláře, ale kdyby babička od jeho ženy v krámě nezjistila, že je truhlář, tak o něm prostě nevíme. Ani na baráku cedule, ani web, ani v obecním zpravodaji reklama, ani mapy.cz ho nenajdou, prostě nic. Co je to za živnostníka, když zákazník se o něm dozví jen od jeho sousedů a v hospodě? Jakou může mít asi klientelu a obrat? A já se přiznám, že nejsem ochotná volat na anonymní telefonní čísla a nečeho se tam naslepo doprošovat, nebo chodit po putykách a ptát se štamgastů, jestli náhodou neví, kdo z dědiny by mi mohl udělat to či ono. Chci řemeslníka snadno najít (mezi firmami na seznamu, v mapách, na obecních stránkách, nástěnkách...) vidět nějaké portfolio toho co umí třeba na tom webu), chci mít reference, přečíst si jestli to či ono daný člověk vůbec umí a dělá.
Podle mne tedy není takový problém v těch řemeslech jako takových, ale v tom, že tradiční páni řemeslníci zamrzli v dobách, kdy člověk neměl na výběr a hledal je na dědině v té hospodě. Dneska na výběr máme, a kdo o sobě nedá vědět, ten se prostě do výběru nedostane. Je to blbý, ale je to tak.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.