Přidat odpověď
"výtěžnost" populace směrem k ekonomice a síle sociálního systému je jedna stránka mince.
Je asi chyba vzdělávacího systému, že se chápe jako prostředek k tomu, aby lidi něco dělali, jeho smysl je právě ve vzdělávání.
Nemyslím si, že by mohla exitovat relevantní námitka proti vzdělávání jako takovému. Vzdělaný člověk je v nemateriálním slova smyslu pro společnost velkým přínosem, proč to v této souvislosti nikdo nikdy nehodnotí?
Moje dcera dneska dělalal státnici z filosovie a vytáhla si otázku "je slovo zdrojem nedorozumění, je život autentický"?
Bráno tvým pohledem by měla raději někde dělat šičku, jak to zní abstraktně a neužitečně. Ona sama přes svoji zálibu ve filosofii podvědomě zdůrazňuje, jak ovládá jazyky, samotné je jí ta filosofie "trochu rtapná", když je konfrontována s praktickou částí světa.
No a já vidím, jak mi "rostě před očima" jako člověk.
Co je opravdu důležité?
Předchozí