Děvčata, až se děsím. Jeník je hodně zvědavý a zvídavý, ale tak napřed jako jste vy asi nebude(me) - teda Žaniko, co probíráte z páté třídy?
Jsem ráda za individuální tempo domškoly - vím, že třeba čtení v 1.třídě řešit nebudeme a pojedeme dál 2.třídu, ale třeba ve psaní to vidím na písanky a písanky a písanky _ dokud se neupísankujeme.
Mám dotaz - jak poznáte, že dítě umí? Dám příklad - prokousáváme se matematikou (dostali jsme vyřazenou učebnici a Jeník ji chce dělat), když děláme spolu leze to z něj jak z chlupatý deky a když dělá sám příklady a slovní úlohy (já uklízím, jsem s Veru), tak mu to jde podstatně rychle. No a pak třeba, když si hrajou s mašinkami tak zkouším nějaké příklady (když se třeba dohadují, kdo má víc vagónků) a je to utrejch. Takže - JAK POZNAT, ŽE DÍTĚ UMÍ?
Moje mamka vždycky říkala, co neumíš říct nahlas, neumíš. A v mém případě měla i pravdu
.
A ještě jeden dotaz (když tu tak dobře debatujeme, budu si to pak muset časem projet znovu a některé nápady vypsat):
A DĚLAJÍ SI DĚTI SAMY POZNÁMKY DO SEŠITŮ? (něco jako výpisky )