Přidat odpověď
Samozřejmě, že předmětovou pravidelnost máme, nebo časovou. Jedná se mi spíše o ty dlouhodobé plány. Takže bych to řekla, že celkově i v domácnosti máme zajetý systém, stejně jako ve škole. Ale prostě rámcově, že se má odehrávat snídaně (ale až krátce předtím přemýšlím co bude obsahovat), že se má odehrávat matematika (ale ne, co přesně to bude za týden v pondělí).... Prostě mne fakt zajímá, jak to můžete odhadnout, že víte, že vašemu dítěti násobilka třemi půjde rychleji než čtyřmi, tak na něco dám dvě hodiny a na něco čtyři apod. Všímám si, že je to jiné u vyučování první třídy než druhé. školními osnovami jsem se od začátku řídit naprosto nemohla, protože se učíme naprosto v jiných časových dimenzích apod. Takže v podstatě totálně nemám děti s kým srovnat. To nám samozřejmě nevadí a spíše vyhovuje.
Předchozí