Přidat odpověď
Milado, u nás také chodí předškoláci na nauku. Myslím, že tam v podstatě zpívají, tleskají, rytmizují...nicméně chodí. A např. mi u nás nechtěli zapsat dceru ve 3. třídě na piano. Musela by začít naukou a zobcovkou. Což odmítla, chtěla přece piano...
Asi to je přece jen trošku jiné u každé ZUŠky, přestože nějaký metodický pokyny držet musejí.
My to nakonec vyřešili tím soukromým učitelem a spokojenost je na obou stranách. Určitě záleží na osobnosti toho daného učitele. Co se týče věcí z nauky, učí se je dcera průběžně při hraní tak, jak je potřebuje. Hned je zúročí, tím pádem lépe se je učí. Ale možná je to nástroj od nástroje, jak psala Líza.
Asi bych se pobavila s daným učitelem jaké jsou tvoje představy, představy dcery, syna, zeptala se ho na jeho metody, příp. poprosila, zda by ses mohla přijít na nějakou jeho hodinu podívat. My to v podstatě necháváme na dceři (dnes už 11) a učiteli, dcera si sama vybírá co chce hrát, on se snaží zakomponovat i věci, které jsou nutné, ale třeba ji vyloženě neberou...nutné prostě jsou a bez nich by nepokročila dál. Nemáme vůbec žádné problémy a dceru stále piano moc baví, hraje si sama. Samozřejmě neočekávám, že se bude hudbou živit a že z ní bude virtuos, na to je příliš pohodlná.
Předchozí