| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Dobrý den,
prosím zkušenější matky o radu. Má 4,5 měsíční dcera naprosto odmítá UM. Problém je v tom, že už se mi tvoří jen málo mateřského mléka a nemůže jí to stačit. Např. dnes rádo jsem ji přiložila, cucla asi 3x a dost. Jakože už není. zkusila jsem zbytek odsát a z obou prsů jsem vymačkala asi 35 ml. To se obávám se jí ani nepodaří vytáhnout a už vůbec nemůže stačit. Zkouším tedy dokrmovat z lahvičky, ze které ještě nedávno v pohodě pila. Krmíme Sunarem, ted jsem zkusila na doporučení lékařky Nutrilon HA, jestli nebude chutnat víc. Nechce ani jedno. Zkoušela jsem ho do ní dostat všemi způsoby, i lžičkou, ale odmítá to polykat. Dnes jsem jí dokrmila tou odstříkanou troškou z té samé lahvičky a to vypila celkem v pohodě. Takže problém asi bude spíš v tom UM než v lahvičce.
Dnes jsem ještě zkusila UM přisladit glukozou, jestli se nechytne, ale je to pořád totéž. :-(
Co s ní aby mi neumřela hlady? Z mého mléka podle mě nemůže dlouhodobě vyžít. Snažím se jí přikládat často, tak po 2 hodinách. Jediné, co jakž takž funguje, je kojení v noci, kdy pije z obou prsů zhruba 15 min a mám pocit, že v noci se to mlíko i lépe tvoří. Ale taky jsou pauzy tak 4 hodiny.
Díky za jakoukoliv radu, nechci, aby skončila někde na kapačkách. :-(

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.