Přidat odpověď
Chvíli už tu pročítám a přemýšlím................myslím, že je to otázka "politická".
Jednak problematiku interupcí a potratů využívají různé spolky, které se chtějí zviditelnit. Ty neváhají zveřejnit drastické záběry, které pochopitelně otřesou s nevinnými a možná do určité míry spíš oběťmi systému. Ten, kdo tento způsob potratu provedl, taky nepochybně viděl výsledek a ztěží lze očekávat, že to pohne s jeho svědomím.
Potom je to otázka společenská, nenarodí li se nedokonalý jedinec, nebude svou existencí děsit a připomínat, že je jenom otázka štěstí, že my ostatní máme zdravé děti, zdravé ruce a nohy............a z toho samozřejmě plyne otázka výrazně politická a to otázka ekonomická. Takový jedinec je pochopitelně nevýhodný sám o sobě a na to navazuje i finančně nákladná péče o něj, ať už v ústavu, nebo matkou, která o něj pečuje a tudíž nevytváří hodnoty.
Co na tom, že naše rozežraná společnost by tyto jedince měla bez problémů uživit.
Mezi tím se ještě tu a tam zviditelňují jedinci s patentem na Stvořitele a otázkami viny a trestu pro matku.
Dovedu si docela dobře představit, že potenciální roditelku postiženého jedince tohle všechno docela dobře semele a pokud ji to nakonec vyplivne při slušném duševním zdraví, je to skoro zázrak, už proto, že obvykle na to všechno narazí až "po".
Několik let a marně, podotýkám, přemýšlím, jak tomu předejít, jaké to má řešení pro ženy, které se nemohou opírat o křesťanskou víru a které tomu čelí jen s pragmatickou informací, že pragmatické je odstranit "problém" a rychle znovu k plození a porozenbí životaschopného a především společnosti prospěšného jedince.
Předchozí