| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Mám dotaz....

Jsem objednaná k lékaři na hlavu a vím, že dostanu antidepresiva. Už jsem je jednou brala....před pár lety...

Měla jsem deset let mentální bulimii, bylo to peklo, začarovaný kruh....hrůza doprovázená ošklivými depersemi, zvracení i 5krát...7krát denně...nešlo se z toho dostat ven, ale zvládla jsem to! Zvládla? Nezvládla, ale dokázala jsem kvůli miminku v bříšku velkému půl milimetru fyzické projevy překonat. Tudíž ode dne, kdy jsem zjistila, že jsem těhu, což bylo téměř v den opolodnění, jsem nezvracela. Po deseti letech, ze dne na den. Super. ale zvracení je jen fyzický projev, sice jsem dva roky nezvracela, ale nemoc mi skočila do úplně jiného levelu, dáli se to vůbec odlišit utrpením...a to do maniodeprese. je to šílené. Musím se léčit, jinak totálně zešílím já nebo mé okolí ze mě nebo umřu...
Jenže se léků bojím. Ač se to při mé nemoc zdá neskutečné, plánujeme s mužem ještě jedno dítě. Za rok, dva. Do té doby mě čeká operace...a já se bojím. mají antidepresiva nějaký vliv při narkoze, při operaci? Nemůžou mě nějak přímo ohrožit na životě?
Můžu s antidepresivy otěhotnět? A je to vůbec možné? Nejsou kvůli lékům nějaké komplikace? A nemohou poškodit plod? Dá se s léky kojit? Já jen vím, že spousta žen ukončila kojení s odvoláním na antidepresiva, ale pro mě je kojení dost důležité...tak se léků bojím. Říkám si, zda to nemám vydržet, až budu po operaci, po těhu, po kojení a pak se léčit....jsou v té nemoci i světlé chvilky a příjemná období...ovšem ten propad je pak děsivý...
Strašně mě štve, že jsem na hlavu, že nejsem v pořádku, je to bezmoc...
Trpím depresemi už od dětstvý, jen jsem to nechápala...matka ano, ale bála se jít se mnou k doktoru, že se mi budou všichni smát (nebo jí) a teď jsem kde jsem. V háji....zeleným....~n~