Přidat odpověď
Očičko, všechno, co bych Ti napsala já, tu už padlo.
Vypadá to fakt spíš na tu expresivní dysfázii, když rozumí... i když já i If jsme si v určitym období myslely, že nám dítě rozumí a jen nás ignoruje... jak reaguje, když třeba řekneš Dones mi z kuchyně hrneček - je na stole. Jako že někdy nespolupracuje, to je jasný u každýho dítka, ale důležitý je, jestli to vůbec někdy zvládne... Důležitý v tý větě je, jestli dojde pro něco, co je za rohem a nemůžeš mu to přímo ukázat rukou, ani naznačit gestem CO má přinést. Prostě když to jen řekneš bez další neverbální podpory.
Jinak ať je to cokoli, VŽDYCKY pomůže, pokud budeš mluvit v jednoduchých větách, pokud budeš hodně doplňovat řeč neverbálně (i když Ti dítě rozumí - může to okoukat a používat, když se chce vyjádřit - většina lidí tady využívá znaky ze znakovky) a pokud budete cvičit motoriku - jak hrubou, tak jemnou (a cokoli na procvičení mluvidel - foukání do peříčka, pití brčkem, foukání do bublifuku atp.)
Předchozí