| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Lentilko s tím adrenalinem, už se mě na to tady někdo ptal. Můj syn na laryngitidy velmi trpí- to astmatici asi hodně. Navíc má asi nějak poškozené dýchací cesty po černém kašli. Já nejsem lékařka, ale o tom, že se adrenalin předepisuje na laryngitidu nevím. Vím o tom, že jej nosí alergici ve svých balíčcích a používá se při anafylaktickém šoku. Když můj dvouměsíční syn byl přijat do Motola na JIP s pracovní diagnozou tracheolaryngitida, tak taky adrenalin nedostal a to měl velmi nízké saturace kyslíkem.

Píšu jenom co vím já- my máme předepsaný ten Rectodelt čípky- kdysi dávno mu zabraly- ale při poslední laryngitidě nezabraly- naštěstí stav nebyl tak hrozný abych volala sanitku a víš co nám pomohlo ? Právě ta dlouháá inhalace Vincentky. Nejprve mu při začátku dáváme Zyrtec, potom se to často vylepší, potom když to nezabere tak máme kombinace Ventolin a po něm Berodual a když ani to ne tak ten Rectodelt.

Na ten adrenalin se zeptám v nemocnici až zas půjdeme na pohotovost. určitě dám vědět.

Jinak taky máme Seretide- tehdy potíže na měsíc ustoupily, ale zase se vše vrátilo. jenomže kluk má i reflux a ten prý způsobuje taky časté bronchitidy. Berodual už jsme museli použít mockrát.

Prostě já na tu vincentku nedám dopustit, nevím co je lepšího. Držím vám palečky, tyhle trable já dobře znám, ať se uzdravíte.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: