Přidat odpověď
Madeline,
problém je skutečně už v tom,že děti většinové populace chodí do školky a nebo se jim rodiče věnují. Asi každá z nás co sem na Rodinu chodíme se snaží děti něco naučit a rozvíjet je od batolecího věku. Velmi mnoho dětí dnes nastupuje do první třídy s tím,že umí číst a psát a k nim pak přiřadíš děti,které pomalu ani neumí česky. Nikdo jim tu romštinu nebere,ale přeci jenom čeština je naším rodným a úředním jazykem,takže jí prostě zvládnout musí. Děti mají z domova většinou naučené sociální a hygienické návyky,ze školky jsou zvyklé na kolektivní práci,ale romské děti do předškolních zařízení nechodí,takže tohle nemají zažité.
Navíc někdo má přirozenou inteligenci a někdo nemá. Už tohle všechno řadí děti na startovní čáře v první třídě na rozdílné pozice a ti co jsou vpředu jsou na tom špatně díky těm co jsou vzadu,protože je to brzdí. A ti co jsou vzadu zase nesou cejch toho,že jsou "divní",když nezvládají pro normální populaci naprosto běžné věci.
Takže v důsledku toho jsou na tom blbě obě jmenované skupiny.
Předchozí