| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ahoj,já jsem měla oba porody vyvolávané ve 42.týdnu pro naprostou nepřipravenost porodních cest.Poprvé jsem se nebála a ta bolest byla neskutečná,fakt jsem myslela,že tam chcípnu.Chtěla jsem je tam všechny vyvraždit,ječela jsem jak pavián,no hysterka největší,a to porod trval pět hodin,takže žádná hrůza.Podruhé jsem se bála,ale tak nějak normálně,už ne bolesti,spíš aby se něco nepodělalo a dítě bylo živé a zdravé. Dodnes nechápu,jak někdo zvládá prodýchavat kontrakce po dvou minutách,já to prostě nedokážu,snažím se jen vydržet,ale bolí to tak,že jsem ráda,že se chvílema nadechnu,a to se opravdu snažím.Ted jsem čerstvě těhotná,ani jsem ještě u lékaře nebyla,ale strach z porodu už mám tedka:-) ale zase mi jde spíš o to,aby na konci bylo zdravé živé dítě,hlavně až budu ve 42.týdnu vážit metrák a nebudu moct vyjít schody a obout se,tak ten porod budu brát jako vysvobození:-) přeju,at ti porod vyjde podle tvých představ:-)

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.