| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Kili, děkuji, jako návštěvníka mě to tam propustilo.

V článku uvádějí, že skutečně někteří lidé nemusí pociťovat vůbec žádné příznaky, ačkoli Lymskou boreliozu prodělávají. Jak tedy poznat, že ji člověk mohl prodělat?

Tuto otázku jsem předloni diskutovala s lékaři poté, co se děti vrátily od babičky (z lokality, kde se udává velké množství nakažených klíšťat), každé mělo na sobě klíště, které babička bohužel nenašla a bylo zakouslé zřejmě déle jak 2 dny. Při pobytu tam navíc babička odstranila každému ještě několik dalších klíšťat.
Prosila jsem lékařku, aby dětem na podzim odebrala krev na protilátky, ale bylo mi řečeno to, co jsem psala výše - t.j. prý se to nedělá. Přítomnost protilátek v krvi při absenci skvrny a jiných příznaků není důvod k nasazení ATB. Znamená to prý jen, že se člověk s Boreliozou setkal a sám se jí ubránil. Protilátky by ale neměly v krvi narůstat (jak ale poznat jejich hladinu, když krev není odebírána?!). V tomto případě prý 2. stádium nehrozí. Totéž mi poté sdělila i moje praktická doktorka. Jak to tedy je v těchto "bezpříznakových" případech?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept