Hele a nenapadlo vás, že představivost je jedna ze základních hybatelů fungující sexuální aktivity a , už vidím ty vztyčené penisy a mokré vaginy v pseudo swingers atmosféře 2. stupně ZŠ, nemyslela snad Madelaine, že se to probere v 5. letech a dost.(chtělo se mi tedy napsat trčící péra, ale nechci působit jako nenapravitelný sexuální samouk, co ho absence motivační sexuálních her ve škole nenapravitelně poškodila
Můj hlavní protiargument je k tomu, že přirozený stud je v témto projektu odmeten coby směšný a nežádoucí,při tom je to základní právo člověka, nikdo se k tomu zatím nevyjádřil.
Já se zkrátka nechci bavit o sexu, tečka, protože je to něco jiného než kladka na nakloněné rovině či vyjmenovaná slova po B. Je tento postoj žáka či učitele tak nepochopitelný?
Pokud ano, tak nechť žije odlidštěný sex a můžeme si to nakonec všichni udělat sami či navzájem na Rodině, co?