Přidat odpověď
Vybirala jsem nekolikrat, obvykle tohle byl zakladni postup:
- popsala jsem nasi predstavu a potreby
- poptala jsem se ji co dela a jak prisla k hlidani
- zeptala jsem se na prime zkusenosti s detma
- zeptala jsem se at mi popise nejakou konkretni situaci, kdy hlidala dite, a nastal "problem nebo kriticka situace", jakykoliv (taky mne zajimala, co vybere tudiz co ona povazuje za problem nebo kritickou situaci), a jak jej vyresila
- zeptala jsem se, v cem byla "uspesna" u deti, tj co povazuje za pozitivni zkusenost, z ceho mela sama dobry pocit (treba neco je naucit, zvladnout vztek, atp)
- a pak ne ze ja jsem ji nahodne postavila do situace kdyby si mela na chvilku pohrat s ditetem, ale sledovala jsem pozorne, jestli si sama takovou situaci vytvori. Potkala jsem napriklad zenu, ktera byla schopna sedet a vykladat o sobe temer hodinu, ale naprosto ignorovala vedle ni si hrajici dite...
Hodne stesti ve vyberu.
Předchozí