Pezo,
já to těžko posoudím, protože já si to užila takové, jaké to bylo, protože jsem byla ušetřené těch přesných slibů, ani jsem moc nevěděla, že slibovali přesně to či ono.
Ale to, že to neměli promyšlené od začátku do konce svědčí už jen ten fakt, jak to posrali s Waltem. Vypadalo to dost nadějně, kluk, který má nějaké schopnosti... Kdyby měli vše promyšlené, tak všechny scény, kde by hrál Walt, by natočili hned, protože by věděli, že za šest let jim vyroste. Takhle to uhráli do outu, že žije s babi s NY a tím nadějná postava skončila.
Já jsem i celou dobu byla přesvědčená, že to píšou postupně, že to prostě napíšou, rozdaj hercům, natočej, pauza, píšou....a celé dokola.
Mně už ani tak nezajímají ty záhady na ostrově, jako to, jestli se tvůrci přecenili a ve svých zápletkách a záhadách se začali sami ztrácet, nebo už je to nebavilo, tak to ochcali, hlavně že byl nějaký závěr. Protože kdyby chtěli, ABC by jim dala prostor na další díly, mohlo být klidně o pět dílů více.
I fanoušci dávali možnosti, co se jak dalo vysvětlit a to dost inteligentně.
Ale mě ani nezajímají záhady, mě zajímá, proč třeba Hawkingová celou dobu prezentovaná jako nejvíc osvícená a v posledním díle jen scéna, kde "nechce, aby Desmond "probudil" jejího syna Daniela". Zase, totálně zabité. Nebo proč bylo tak důležité, aby se všichni, opravdu všichni vtátili společně, za stejných podmínek nebo co se dělo těm na ostrově, ty tři roky, protože tam bylo stále zdůraznováno, že se díky jejich odchodu jim bude vézt špatně, že se musej vrátit, aby je zachránili.
Oproti tomu nějaké zrcadlo na majáku, studna pod. považuju za méně podstatné.