| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

"hostka "
Nelíbí se mi, chtělo by to vymyslet líp.

"osloveni "vazeni studujici" misto "vazeni studenti""
Zase oslovuje jen muže, oslovení žen je v tomto případě "vážené studující"

"prijmeni bez koncovky -ova"
na koncovce u českých příjmení dost trvám. Čeština ji prostě potřebuje. Jednak bez ní některá česká příjmení zní nesmyslně, druhak jsou potom vlastně nesklonná, což zní pitomě. Navíc máme velkou skupinu příjmení typ "Černý, Skalský,...", kde užití mužského tvaru pro ženu je divné. Jana Černý místo Jana Černá?

"chirurgyne "
Opět mi to přijde v pořádku, máme učitelky, dělnice, prodavačky, přijde mi logické mít i chirurgyně,.... Jsme prostě Češi a Moravané ,... ne Angličani. Zajímalo by mě, jak to řeší ve Francii, protože oni také používají ženské tvary.

"odklonit se od osloveni "slecna" "
Pro mladou holku mi to přijde v pořádku.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-6= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.