Přidat odpověď
agatho, byla byhc docela ráda, kdyby si víc lidí stěžovali na servisu Peg peregu nebo přímo napsalo výrobci..Já jsem totiž taky naštvaná,předevčírem jsem odnesla roztrhaný potah na reklamaci a chtěla jsem,aby tam uvedli,že jsem na starší děti měla pro kadého jinou Prima pappa židličku, oba kluic na ni skákali,židlička se skládala,převážela, dávala jsem je do ní v botech a potah všechno vydržel..Malá je te´d klidná,židlička se neskládá,nepřeváží, ona se v ní ani nehne, neskáče, boty má jen takový měkký capáčky a potah se trhá na více místech...A bylo mi řečeno,že tam nemá cenu nic psát, že se jen vyplní formulář a posílají to na reklamaci,kde si to pak sami posoudí,nejspíš mi oznámí-po měsíci,kdy malá musí sedět na ručníku na plastový konstrukci, že jsem si to způsobila sama...
Předchozí