Máme podobnýpreblém.Dcera chodí do třetí třídy,má dysharmonickou vývojovou poruchu,nazačátku roku dostali novou pí.učitelku.Ta dceru nezvládala,bylo nám nabídnuto přestup najinou školu za bývalou učitelkou.Po dohodě s oběma školama jsme uskutečnili přestup.V nové škole ale nezapadla,pořád chodila bez pomůcek.Na naše upozornění bylo reagováno,že jsou to jenom klukoviny.Naučila jsem ji bránit,ale byla prohlášena za agresivní a za ubrečenou.Řešíme to již na psychiatrii,ale bylijsme upozorněni,že to chce čas a ohleduplnější přístup ve škole možná i přítomnost asistenta.Na nové škole nám navrhla zpátky přestup na spádovou školu,protože jedcera problematická a nemají s asistenty zkušenosti.Teď máme dokonce individuální plán výuky na doma.Jsem na rodičovské dovolené a tříletým synem.Zvládám těžko,ale ani po omluvě dcery nás do školy nechcou.Nevím jak dál,protože dcera se neúčastní žádnýchškolních akcí a výletů a to je škoda.V kroužcích v ZUŠ problémy nejsou.Tak doufám ,že budete mít víc štěstí s výměnou školy než my.Držímpalce.