| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Chtěla bych vás požádat o názory či rady. Před těhotenstvím jsem problém se ŠŽ neměla v dubnu 2009 mi v rámci preventivní probhlídky byl dělán i dběr na funkci ŠŽ a v pořádku...THS jsem měla 3,5 (norma 0-5). Po otěhotnění mi v rámci těhotenských vyšetření dělali další odběr s výsledkem THS 4,2 (norma pro těhotné je prý 0-3 a ne 0-5), ostatní výsledky v normě. Na endokrinologii naordinovali 50mg euthyroxu 1x denně s tím, že kontrola po 6ti nedělí ukáže co a jak dál.

No a teď k mému dotazu. Volala jsem minulý týden k lékaři, protože mi přišlo logické, že po porodu prášky vysadím, po 6ti nedělí půjdu na kontrolu a uvidí se, jak si tělo poradí bez nich...jenže prý ne, prášky mám brát stále a po kontrole se uvidí co dál.

Je to takhle běžné? Jak můžou zjistit, jestli se tělo zase srovnalo a vystačí si s vlastními hormony, když nemám vysazovat euthyrox? Mám se ještě poptávat u jiného lékaře? Přiznám se, že bych nerada skončila na hormonech celoživotně, nebude-li to nezbytně nutné. Mám pochybnosti nad postupem lékaře.

Děkuji moc za vaše názory, zkušenosti a informace :-)

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-6= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde