Přidat odpověď
Určitě ten začátek/rozjezd nebude jednoduchý a najdou se místa kde to bude "drhnout" - někdo se nají moc, někdo málo, něco se vylije, něco rozbije..... ale suma sumárum bych to viděla pozitivně.
Když vezmu třeba ty svačiny v naší školce - kuchařky chudáci poctivě namažou pomazánku na chlebíky, děti to dostanou na talířkách na stolečky, pak se zvedne les rukou a ozve se "sím paníčitelko já chci sundat pomazánku"..... to myslíš že je efektivní? Myslím že pokud by si děti mohly vybrat, bude sice zpočátku půlka z nich louskat suchý pečivo ale ta MOŽNOST vzít si by je přitáhla k tomu aby to zkusili. Kdežto pokud mají NUTNOST to sníst, vede je to vymýšlení důvodů proč to neudělat.
Otázkou zůstává co s těmi "limity" - i když - bylo by to propočítané na třídu a fertig, to že někdo sní málo a někdo hodně - teď je to stejný, akorát to co děti nechají/nesnědí se musí vylejt do kbelíku smíchaný :-(
Předchozí