Zasoutěžte si s lékárnou Vitalpoint o balíček kosmetické péče pro nejmenší od Weledy.
ronniev | 8556 |
12.7.2013 22:54:04
Teoreticky jistě ano. V praxi to může ty dobré utvrdit v přesvědčení, že vlastně tak dobré nejsou. Chápu, že pro ty méně dobré nebo problematické je to výhoda, pro ty s velkým potenciálem... tam bych hodně pochybovala.
|
Kamisi | 129832 |
12.7.2013 19:42:57
Slupko, mám to taky tak.
Pak je taky otázka, jestli všechny ty informace, které do dětí tlačíme bez jejich zájmu, jsou opravdu důležité. Čím dál víc si to nemyslím. |
. . | 133444 |
12.7.2013 15:22:12
Ronniev, přirozeně zvídavých povah je před nástupem do školy většina. Škola (většina škol) tuto přirozenou zvídavost v dětech nejdřív utluče a pak je nutí dělat všechny najednou to samé určené osnovami. To, že většinu dětí je nutné do učení (domácích úkolů) nutit nebo řekněme motivovat (zvenku - pochvalou, jinou odměnou, hrozbou...) je DŮSLEDEK působení školy, nikoli naopak - tedy že škola (a rodiče dle jejích nároků) tak musí fungovat, protože děti nejsou přirozeně zvídavé.
|
. . | 133444 |
12.7.2013 15:14:33
Kamisi, díky za odkaz. S tím pánem naprosto souhlasím a navíc mě fakt pobavil
|
ronniev | 8556 |
12.7.2013 14:41:29
Káťo, a když ne přes sport, tak přes youtube Vidím to doma, všechny děti právě kvůli youtube rozumějí mluvené angličtině výrazně líp než já.
|
ronniev | 8556 |
12.7.2013 14:36:03
Kamisi, myslím, že jsi bytostný optimista a že takhle to prostě nefunguje. Těch přirozeně zvídavých povah je menšina. Samozřejmě, že jsou to motory pokroku, jenže tyhle motory si velmi často najdou ventil i jinde než ve škole, kdežto většina ostatních bude prostě zpomalovat a zpomalovat, když nebude k práci nucena. Samozřejmě že je zábavnější lítat venku nebo hrát na kompu, než se učit matiku. Jenže objevy vznikají "na ramenou velikánů" a ten základ se prostě obejít nedá. Domnívám se tedy, že bez alespoň mírných donucovacích prostředků by úroveň vzdělání šla prudce dolů.
|
sarmi | 38831 |
12.7.2013 13:58:18
ten chlapik je vazne skvely, a to jsem zatím v polovine.
|
sarmi | 38831 |
12.7.2013 13:42:52
jasne, ze se mi to první libi vic, ale jak jsem psala, vys - zs ma urcite nastaveni, pro nektere mozna spatne. ja vidim jako obrovsky hendikep, ze je mozne mit tridu o triceti i vic hlavách.
muzes mi prosim napsat nazev te montesorky, mrknu se na web. diky. |
Kamisi | 129832 |
12.7.2013 13:42:24
Podle čeho se stanovuje, co dítě má umět? Každé dítě je jiné a nemůžou všechny děti umět všechno stejně ve stejnou dobu, ani dospělí přece neumí všechno stejně.
Vždyť už v tom základu školského systému je nelogičnost. K zamyšlení: http://www.youtube.com/watch?v=msWi7w_MnNo |
Kamisi | 129832 |
12.7.2013 13:37:51
Rozdíl je v tom, jestli se dítě snaží proto, že samo chce něco dokázat, nebo proto, aby dostalo pochvalu. V tom je zásadní rozdíl. I na pochvalách se dá vybudovat závislot. Prostě je důležité, co si myslí dítě o tom, co udělalo, ne co si o tom myslí druhý.
Když to převedu do školství, děti dostávají jedničky za to, co udělaly podle návodu a za to je někdo hodnotí, ať už negativně nebo pozitivně. Ono je to svým způsobem víc brzdí než posouvá dopředu. Kdyby měly svobodu ve svém vzdělávání, už by naše společnost mohla být někde jinde. Žádné nové věci nevznikají opakováním starých věcí. Stejně jako logicky učitelé nemůžou být "lepší" než děti, jak jim často předkládají, to by naše společnost degenerovala. |
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.