• |
13.10.2003 22:22:18
Přeji dobrý den. Je to skutečně tak, že Anička do teď nemusela dělat nic co jí nebavilo. Dokud chodila do školky, tak jsem měla stále pocit, že je na domácí práce malá a pak, když chodila do první třídy, tak jsem chtěla aby se především připravovala do školy. Další problém je u nás ten, že v čechách u nás bydlela moje maminka. A když jsem například řekla Aničce, že nepůjde ven, dokud si neuklidí pokoj, tak přišla babička a dítě poslala ven a sama to uklidila. No a tohle mi dělala často i v různých jiných situacích. A protože jsem se nechtěla hádat tak jsem nebyla dost důsledná a dítě si zvyklo, že nemusí nic dělat. Taky mi nejednou na otázku kdo to uklidí? odpověděla - babička.
|
• |
10.10.2003 23:08:29
Milá maminko, zajímal by mě Váš " výchovný styl", neboť Váš popis chování Vaší dcerky přesně sedí na dcerku mou. Je i stejně stará. Jsem též dosti nešťastná a snažím se vymyslet čím je její chování způsobeno, neboť do 6 let jsem s dcerkou vycházela velmi dobře. Ale! Ale taky jsem od ní nic nepožadovala, resp. poprosila jsem jí o pomoc v domácnosti, ale ona měla právo ji odmítnout.Do školky nechodila a čas trávila činnostmi, které si sama vybrala. Do šesti let vpodstatě dělala jen to, co jí bavilo. V první třídě bylo učení se něco nového, též učení bylo spíše hraní a tak opět bylo více zábavy než povinností. Tudíž jedna z možností jak si vysvětluji chování mé dcery je, že se nemůže srovnat s tím, že musí dělat i to co jí nebaví, neboť v tom nikdy nebyla trénována. Proto by mě velmi zajímalo, jestli i vaše dcerka měla takto benevolentní výchovu.
S pozdravem Dana Buriánová |
• |
10.10.2003 23:08:10
Milá maminko, zajímal by mě Váš " výchovný styl", neboť Váš popis chování Vaší dcerky přesně sedí na dcerku mou. Je i stejně stará. Jsem též dosti nešťastná a snažím se vymyslet čím je její chování způsobeno, neboť do 6 let jsem s dcerkou vycházela velmi dobře. Ale! Ale taky jsem od ní nic nepožadovala, resp. poprosila jsem jí o pomoc v domácnosti, ale ona měla právo ji odmítnout.Do školky nechodila a čas trávila činnostmi, které si sama vybrala. Do šesti let vpodstatě dělala jen to, co jí bavilo. V první třídě bylo učení se něco nového, též učení bylo spíše hraní a tak opět bylo více zábavy než povinností. Tudíž jedna z možností jak si vysvětluji chování mé dcery je, že se nemůže srovnat s tím, že musí dělat i to co jí nebaví, neboť v tom nikdy nebyla trénována. Proto by mě velmi zajímalo, jestli i vaše dcerka měla takto benevolentní výchovu.
S pozdravem Dana Buriánová |
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.