U nás je to to samé. Na celý týden rozplánované písemky, několik denně. Taky nechápu, proč se raději učitelé nevrhnou na vysvětlování a učení a honí se za známkami. Na distanční výuce psali taky denně nějaké testy, ale to je asi málo. Navíc učitelé vědí, že studenti se snaží při distančních testech podvádět. Je to logické. Prostě to zkouší. Reakcí některých učitelů je dávat testy těžší a těžší a ubírat čas. (Např. test 20 poměrně složitě formulovaných otázek s výběrem více možných odpovědí na 10 minut.) Podvodů samozřejmě přibývá. A dostalo se to do spirály. Průměrný student nemá šanci test napsat. Středoškoláci získali dík distanční výuce "nadhled" a srovnají se s tím. Stejná situace je ale i na druhém stupni ZŠ. Vrcholem byla písemka, kterou psali čtvrťáci hned první den po návratu do školy. Prostě honba za známkami. Přitom ohodnotit na vysvědčení je můžou i bez známek. Obvykle učitel tuší, jak na to kdo je. Takže je jasné, že omlouvat ze školy nechci. Navíc si nemůže dovolit navýšit absenci, protože už v září půl měsíce chyběl kvůli sportu. Tak nezbývá než doufat, že to dopadne dobře.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.