Ale dávám do diskuze: Na malých případech se děti učí řešit velké. "Nikto situáciu nevidel, takže sankcionovať kohokoľvek za to je nepatričné." Situaci viděly děti a shodly se na její interpretaci. Když bude situace závažnější, např.třeba ii začínající šikana (která žel existuje už ve velmi nízkém věku), neřeknou si - nikdo z dospělejch to neviděl, nikdo nebude sankcionován? Jasně, my vidíme rozdíl mezi rybičkama a šikanou, ale vidí ho i malé děti třeba ve druhé třídě? Jde o princip.
Učitelka by zajisté chlapce nežďuchla, ta má jiné mocenské prostředky. Ale co tedy měly dělat děti? Nechat kluka, aby v jejich přítomnosti ubližoval rybám (tak si to klidně mohly přeložit). Nechají pak dalšího kluka, aby ubližoval spolužákovi, protože nesmějí fyzicky zasáhnout? A žalovat, že strká ruju do akvárka - taková blbost, z našeho pohledu, že jo. Ale co tedy měly dělat?
Celé to asi nebylo tak vyhrocené, jak píšu, ale možné ne tak jednoduché, jak to vypadá.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.