Štěpánko, ad bod dvě - to jsem Ti v zimě přesně psala - že ministr vyhlašuje zvýšení, ale že k němu reálně nemůže dojít, protože dotace na žáka se snížily. Tys mě ujišťovala, že u vás ke zvýšení platů fakt došlo...
Že každá učitelka nečeká každej rok napjatě na výši normativů pro rok následující, jako já, to chápu. Ale jak je možný, že u vás to až v březnu zjistil ŘEDITEL, to mi jasný neni
Jinak k tématu - u nás stávka nebyla, naopak dvě návštěvy předškoláků...
Mně připadá, že to, co teď nejvíc potřebujem, je jinej ministr. A to co nejrychleji, páč tenhle je v páchání škod ukrutně rychlej a když mu někdo náhodou zabrání v jedný, spáchá rychle jinou, takže řešení jednotlivostí nemá smysl
Jinak tohle mi včera přišlo mailem od učitele z jiný školy:
Milí přátelé, jako učitel se chci důrazně distancovat od zítřejší stávky učitelů v ČR. Připadá mi krajně nevhodné, aby se v současné ekonomické a společenské situaci zvyšovalo napětí. Upřímně řečeno, když to vidím a slyším všude kolem sebe, nejsme na tom jako učitelé až tak zle. Školským odborům jde hlavně o zachování platového automatu, tedy o to, aby se plat zvyšoval podle počtu odsloužených let, nikoliv dle kvality práce. S tímto nesouhlasím, cítím potřebu hájit dobré jméno naší profese a říci to nahlas.
A reakce od dalšího učitele:
Plně souhlasím, stávkovat bychom měli jít z jiných důvodů. Za ochranu a pokračování reformy.