Otázka
Odpověď
Re:Problém v 1. třídě
17.3.2004 6:06:05 Mgr. Jitka Jeklová
Dobrý den,
chápu Vaše starosti, ale zatím bych se neznervózňovala a důvěřovala bych paní učitelce. Vývoj některých (většiny) dětí není rovnoměrný a každé dítě se vyvíjí jinak. Myslím, že si dcerka postupně uvědomí, co škola znamená. V každém případě je pro ni spíše dobré, že se případným neúspěchem netrápí dlouho a není tak zbytečně stresovaná.
I nadále se spolu důsledně věnujte domácí přípravě a dceru chvalte za každý, byť drobný školní úspěch. Neúspěchy společně proberte, ale netrestejte dceru za ně.
Pokud budete mít nějaké pochybnosti ohledně dcerky, vždy je nejprve proberte s třídní učitelkou. Ta zná Vaši dceru ze školních hodin velmi dobře. Další krokem a možností je pak návštěva pedagogicko-psychologické poradny.
Přeji Vám hodně radosti s Vašimi dětmi.
Mgr. Jitka Jeklová
chápu Vaše starosti, ale zatím bych se neznervózňovala a důvěřovala bych paní učitelce. Vývoj některých (většiny) dětí není rovnoměrný a každé dítě se vyvíjí jinak. Myslím, že si dcerka postupně uvědomí, co škola znamená. V každém případě je pro ni spíše dobré, že se případným neúspěchem netrápí dlouho a není tak zbytečně stresovaná.
I nadále se spolu důsledně věnujte domácí přípravě a dceru chvalte za každý, byť drobný školní úspěch. Neúspěchy společně proberte, ale netrestejte dceru za ně.
Pokud budete mít nějaké pochybnosti ohledně dcerky, vždy je nejprve proberte s třídní učitelkou. Ta zná Vaši dceru ze školních hodin velmi dobře. Další krokem a možností je pak návštěva pedagogicko-psychologické poradny.
Přeji Vám hodně radosti s Vašimi dětmi.
Mgr. Jitka Jeklová