| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Co dělat v dešti v Litomyšli?

Celkem 61 názorů.
 Stáňa *

Téma: Co dělat v dešti v Litomyšli?

(15.4.2024 8:51:38)
Jedeme na prodloužený víkend, resp. 4 dny do Litomyšle. Mám to jako dárek ke kulatym narozeninám.

Predpoved počasí je ale hrozná.
Můžete mi prosím poradit, co tam dělat čtyři deštivé a mrazivé dny?

Strasne jsem se tesila si Toulcovych mastsli, ale pocasi na to nebude.

(15.4.2024 9:09:00)
Se zámkem v Litomyšli, evtl. Nových Hradech počítám, ale chtěla bych ty dny naplnit i něčím jiným a užít si to tam, když s manželem jezdíme na prodloužený víkend jen dvakrát za rok.
 Beat

(15.4.2024 10:18:05)
Nedávno jsem přijížděla a nadchla mi restaurace / hotel Bohém.. ale víc neporadím ~:-D

(15.4.2024 10:39:06)
Budeme mít ubytování asi 3 km od Litomyšle se snídaní a možná i večeři. Jde mi spíš o nějaký program, ať nesedime v pokoji a nedivame se jen ven z okna~:(

(15.4.2024 15:47:18)
Staňo, my s manželem cestou tam jedeme ráno. Oběd v Holicích. Pak 3h v saunový ráj a jedeme na ubytování.

A teprve druhý den, něco plánuji.
 babi_

(15.4.2024 10:43:18)
Dobře se obléci a vzít deštník/nepromokavou bundu, a chodit tam, co jste chtěli původně - bude tam minimum lidí v tom nečase.

(15.4.2024 11:03:56)
No jo, jenže udou tam další tři, na které by chození ve skalách nebylo ~d~

(15.4.2024 11:49:14)
Opravdu bych se předem nehroutila z předpovědi počasí. Za prvé není nijak hrozná, za druhé se může dost měnit (samozřejmě i směrem k horšímu) a často je počasí různé na různých místech ČR, zejména podle toho, jak jdou mraky. Ale díky za tip na Toulcovy maštale, my budeme o víkendu ve Svitavách a zatím jsem uvažovala pouze o procházce v okolí města. Toto vypadá mnohem lákavěji. My tedy v případě děsivého počasí strávíme celý víkend ve sportovní hale a budeme fandit dceři (v případě lešpího počasí si čas rozdělíme mezi fandění a turistiku), takže kulturu neřešíme.

(15.4.2024 12:03:39)
4 dny není nijak dlouho. Když odečteš jeden den příjezd, další odjezd, tak vám zbyde jeden den na prohlídku Litomyšl a okolí a druhý Nové Hrady a okolí. Určitě nebude pršet celé 4 dny v kuse. Na maštale půjdete když to počasí dovolí a ostatní program upravíte podle toho :-) Stačí se teple obléknout.
My měli celodenní výlet Cheb, z Prahy je to dost daleko. Tenkrát pršelo opravdu celý den. Obloha byla šedá, že nebylo skoro vidět. I tak to byl moc pěkný výlet. Holt počasí člověk neovlivní ~d~

(15.4.2024 12:09:52)
Lenko, to je ale docela škoda, zabít první a poslední den jen cestou, ne? My všude jezdíme tak, abychom tam byli co nejdřív, i když se třeba ještě nemůžeme ubytovat, tak někam zajdeme na oběd a projdeme kus okolí, podle místa a času. Při odjezdu to stejné...přijde nám škoda mít na to místo o tolik času míň...

(15.4.2024 12:25:02)
Já nejsem ranní ptáče. Dovolená začíná už tím, že nemusím vstávat na budík ~z~ Takže než dojedeme někam dál (z Prahy je třeba ta Litomyšl 3 hod), je to akorát na ubytování a večeři ~:-D Cestou zpět se třeba někde zastavíme, ale spíš na oběd. Nechci přijet večer, když vím, že ráno vstávám do práce. To raději budu doma ve 4 a v klidu si vybalím a stihnu si po cestě odpočinout. Ale tohle má každý jinak.
Kolegyně v práci je jako vy. Chce využít ten čas na max, takže přijedou z hor v neděli kolem půlnoci. To by mě zabilo ~8~ Úplně by to smazalo celou dovolenou.
 Liaa

(15.4.2024 12:48:25)
 Pruhovaná

(17.4.2024 21:43:17)
Jj, to je pecka
 Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12

(15.4.2024 12:52:37)
my se snažíme právě z tohoto důvodu jezdit třeba po-pá... jednak nejsme limitovaní nějakým víkendovým provozem na místě a jednak máme víkend před a víkend po na zabalení/vybalení...
mně by přišlo škoda jet někam až k večeru... vyrážíme opravdu brzo ráno, ideálně i snídani už si dáme cestou, buď domácí nebo koupenou, na dlouhých trasách třeba i zastavíme na nějaký minivýlet... už cesta je součást dovolené ~:-D a stejně tak zpátky ~:-D
a když je to prodloužený víkend, obětuju ještě jeden den dovolené na pondělí ~:-D

(15.4.2024 15:35:18)
Rose, já se synem taky vždycky jezdím po-pá, právě kvůli jízdním řádům, protože jezdíme bez auta. Vybaluju teda hned po příjezdu a obvykle rovnou peru. Než jdeme spát, tak už nikde poznat, že jsme odněkud přijeli🙂
 Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12

(15.4.2024 16:09:08)

na to nemám morál ~t~ já obvykle dojedu a jsem úplně vyřízená... ale naštěstí muž i dcera jsou úžasní a vybalí, dcera buď dá hned prát (pokud není moc pozdě) nebo to připraví na druhý den... mně jen nechají hromádku vybaleného oblečení, abych si ji uklidila... bez nich bych vybalovala nejméně další dva dny ~t~ (pokud teda máme za sebou nějakou delší cestu, když je to třeba jen kolem dvou hodin jízdy, tak samozřejmě spolupracuju ~;))

(15.4.2024 16:47:34)
Rose, my špinavé prádlo v průběhu dovolené dáváme do zvláštní tašky a doma to pak jen hodíme do koupelny a do pračky. Mně by právě zase strašně vadilo, kdyby se ty věci z dovolené všude válely ještě dva dny a měla bych to pořád před sebou, že je to potřeba udělat, takže to radši uklidím hned, zavazadla hodím na půdu a je čisto.

(15.4.2024 17:58:54)
TaJ ty by jsi nemohla kempovat, po příjezdu, 2 dny volně rozložené spacáky, den nechávám pořádně proschnout umyté nádobí.
Prádlo se Teda vypere ale schne třebas dva dny, když mi x krát zmokne.
Krabice v kterých to vozím, protože se to dobře rovná do kufru tu leží druhý den prázdné. Musí počkat na někoho kdo to uklidí kam já nedostanu ani se schůdky.
Stan se suší dva dny minimálně. Pořádně složí.
A teprve, když to mám vše zase očištěné pohromadě, nádobí ve vypranych sáčcích, to hromadně uklízí do skříně do police. Kam nemá vůbec význam to dávat po kouskach.

A když jsem jela na čtyři týdny kempovat do Anglie a Skotska tak to bylo rozložené po pokoji kluků 10 dní a já se na to chodila koukat, aby mě osvitilo co nemáme. Počítat oblečení. ( každý krabici od Nb) a víc ani ťuk. Vše zabalený pod roletu do kufru a víc nic. Doteď mám pocit, že se na to musím dva dny koukat, když někam jedu.~t~

Moje mamka se pořád při jednom příjezdu taky ptala kdy se to úplně uklidí. No až to bude úplně suché, nic vlhkého se neuklizi. No viděla jsem, že by to tahle nedala ani den.

(15.4.2024 18:05:38)
Lído, tak tenhle způsob cestování a trávení dovolené mě teda nikdy nelákal a manžela taky ne, v tomhle jsme se vždycky shodli. Nelákají nás ani velké hotely u moře, ani žádné kempování, ideál je ta střední cesta, menší penzionek někde stranou, snídaně a večeře v ubytování, vlastní koupelna a spousta zajímavých míst na výlety v okolí.

(15.4.2024 18:08:03)
Lído, jinak prádlo mi nikdy nezmokne, suším buď má zastřešeném balkóně, nebo na rozloženém sušáku uvnitř, většina je druhý den suchá. Ale pověšené prádlo mi nevadí, to je tu průběžně pořád.

(15.4.2024 16:52:36)
Rose, navíc, u nás řídí manžel, já vůbec, takže my dojedeme, on většinou uklidí auto, vyklepe, často ho i opláchne, já se synem vybalime a rovnou to dám prát. A je všude uklizeno.

(15.4.2024 22:14:50)
"my dojedeme, on většinou uklidí auto, vyklepe, často ho i opláchne"

Není to škoda, takový závěr dovolené? ~:-D Což raději dát sprchu, nohy nahoru, nalít skleničku, radovat se ze šťastného návratu a nechat doznít zážitky? ~:-D

(15.4.2024 22:18:47)
Ropucho, no protože my jsme asi oba nastavení tak, že dáme všechny ty věci do pořádku a pak si v klidu hodíme ty nohy nahoru :-). Já bych nechtěla mít předsíň plnou nevybalených tašek a manžel by zase nedal auto do garáže špinavé. My to tak prostě máme, nejdřív uděláme to nutné, nebo nepříjemné a pak už si v klidu užíváme pohodu.

(15.4.2024 22:07:40)
""Vybaluju teda hned po příjezdu a obvykle rovnou peru. Než jdeme spát, tak už nikde poznat, že jsme odněkud přijeli"

na to nemám morál já obvykle dojedu a jsem úplně vyřízená..."

Tak nějak.
Někdy se zadaří, že se vrátíme v odpoledních hodinách a ještě i uklízím, ale jindy se vrátíme v noci a úklid musí počkat.
Nevybalený kufr ležící na podlaze není nijak nebezpečný, toxický, život ohrožující. Prostě se uklidí, až přijde jeho čas.
Ono nemusí být všechno pořád zorganizované k dokonalosti.

(15.4.2024 22:13:39)
Ropucho, jo, nemusí...ale zároveň prostě existují lidi, kterým to nevadí uklidit hned a mít od toho už pokoj:-). My se nikdy nevracíme v noci, z dovolené odjíždíme po snídani, cestou si uděláme ještě výlet, oběd a někdy kolem cca 17h jsme doma. Ty tři cestovní tašky jsou vybalené za chvíli a než jdeme spát, tak se pračka otočí klidně třikrát. Ráno se vzbudíme a pohoda - vždycky to máme naplánované tak, abychom měli aspoň ještě jeden volný den doma, než jdeme do práce, takže si ho můžeme užít bez uklízení a praní...

(15.4.2024 22:17:17)
TaJ, ale jo, existují lidé různí, já holt píši za skupinu méně pragmatických a organizovaných, aby se to vyvážilo.

(15.4.2024 22:38:45)
Když přijedeme v noci a druhý den jdu do práce, kufr klidně čeká několik dní.

(15.4.2024 22:42:33)
Inko, tak to samozřejmě chápu, to bych taky neuklízela hned, ale my právě nikdy ty návraty takhle neplánujeme, nechtěla bych přijet z dovolené v noci a hned ráno jít do práce. Máme rádi ještě jeden den klidu na aklimatizaci a pohodu doma na zahrádce a případně na to douklizení těch věcí, protože v pracovních dnech už na to tolik času a sil není. Kdybych přijela v noci a ráno hned naskočila do pracovního procesu, tak bych měla pocit, že jsem ani žádnou dovolenou neměla, nevyhovují mi takhle rychlé přechody. Radši obětuju ten jeden den dovolené navíc.

(15.4.2024 22:49:19)
To mně nevadí, vloni jsme přiletěli asi v jednu. Mám chronický nedostatek dovolený, nikdy bych neobětovala den na vybalování kufru.

(15.4.2024 22:53:54)
Inko, ale nejde o vybalování kufru, to už je vedlejší činnost, která se udělá, když už to volno je. Ale já bych prostě nechtěla takhle rychlý přechod. Chci navečer přijet z dovolené, dát všechno doma do pořádku, ráno se probudit a udělat si hezký den, tak nějak si nachystat všechno do práce a nechat doznít ty zážitky a pak teprve další den jít pracovat. Toho dne mi není líto, je to pěkně strávený poslední den dovolené. Ale my máme zahradu, chápu, že zase třeba pro někoho, kdo bydlí třeba v paneláku, to smysl nedává...

(16.4.2024 6:44:20)
Taky se snažím mít vyklízení a uklizeno ještě v den návratu, i kdyby jen mělo být špinavé prádlo v koši na prádlo.
Po návratu mě cSto čeká velká zahrada, minimálně kontrola a zalévání skleníku, foliaku, parníku, krytých vyvýšeném zahinu pod střechou, rychlá návštěva tchyně V DD apod.
Pracovní týden mám tak hektický, že ještě představa hromady špinavého, kterou musím řešit, a pořád mít někde v hlavě, mi není příjemná.
Navíc nemám mnoho oblečení a jezdíme na takové dovolené, kam si beru i oblečení, které dost často nosím do práce. To samé manzel.

Jako jo, máme i sportovní oblečení, ale zároveň oblečení do města, na prohlídky hradu, zámku a muzeí

(16.4.2024 8:05:04)
Stáňo, přesně, po příjezdu je taky ještě potřeba obstarat zahradu a balkón, zalít, otrhat...

(15.4.2024 13:34:06)
Taky to počítám jako cestovka, první a poslední den jsou na cestu.
Hlavně co nechci na dovolený je se honit. Proto taky nikdy nejezdím nikam na méně než 4 dny (s tou cestou).

(15.4.2024 13:54:42)
Inko, jasně, ale pokud ta "cesta" jsou 2-3 hodiny času, tak je fakt škoda zabít na to celý den. Otázka samozřejmě je, co znamená se "honit". Když my se takto přesunujeme v rámci ČR, naplánuju obvykle procházku až výlet (do 10 km) v rámci nějaké pauzy a/nebo nějaký program v cílovém místě (i kdyby jen "procházka po okolí"), často mám i víc variant (podle času, počasí, někdy vybíráme trasu podle dopravní situace atd.) plus tedy nějaký oběd. A to nevyjíždíme brzy ráno, to taky nemáme rádi, pokud to není nutné. Na druhou stranu to, co píše TaJ, kolik toho můžeš stihnout, když si přivstaneš, to je prostě pravda - občas jsme nuceni někam třeba na osmou nebo devátou ráno dovézt dítě za sportem a když ho vysadíme a sami hned vyrazíme na procházku/výlet, dáme našich obvyklých 10-13 km už během dopoledne a zbytek dne strávíme třeba fanděním :-). Jako počítat celý den na cestu z Prahy do Litomyšle s tím, že jediný program je oběd a večeře, to tedy fakt nevím, co bychom dělali zbytek dne - váleli se v hotelu u TV nebo seděli na náměstí v cukrárně nebo co? Samozřejmě není nutné ten program plánovat předem, ale nakonec se člověk přeci jenom jde někam projít nebo kouknout do muzea, zaplavat si do bazénu ...

(15.4.2024 14:06:19)
Vyjedeme tak, abychom dojeli když je už možný se ubytovat. Ubytujeme se a pak někam jdeme, jasně že nesedíme na pokoji. Jak jsem stará, tak už nejsem tak dychtivá toho vidět co nejvíc, o dovolený chci hlavně klid a pohodu.

(15.4.2024 15:00:47)
Já myslela spíš cestu 3-4 hod, nebo víc. Takže když vyjedeš před obědem, který si dáš cestou, tam se projdeš, dojedeš akorát na ubytování a večeři. Po ní si pochopitelně projdeme blízké okolí. Ale rozhodně se ten den nedá počítat jako pobyt s možností celodenního výletu. 4 hod cesty (plus oběd a procházka, ne včetně) jsou zkrátka půl dne ~d~
Zpátky taky neplánuješ celodenku když víš, že tě čeká takhle dlouhá cesta.
Bavíme se hypoteticky, já nevím jak daleko to má Stáňa do Litomyšle. Třeba to je jen hodina, pak je to o něčem jiném.

(15.4.2024 15:34:21)
Lenko, tak to zase záleží, čemu říkáš celodenní výlet. Samozřejmě, že když jsi několik hodin na cestě, tak už nemůžeš být na tůře výslovně celý den ~:-D. Ale s cestou 2-3 hodiny je určitě slučitelná procházka/výlet na třeba 4-5 hodin - ať už někde po cestě nebo v místě startu/cíle. My na obvyklých "celodenních" výletech třeba v sobotu, kdy opravdu jedeme jenom na ten výlet a zase zpět a druhý den je volno, ujdeme v zimě tak 10-13 km, v létě (když je dlouho světlo), třeba i 20, víc jenom naprosto výjimečně, nejsme zase takoví turisti. A když se budu přesunovat někam s cestou 2-4 hodiny s tím, že v cíli mám ubytování, tak úplně klidně dám po cestě výlet třeba 10-15 km + oběd. Nebo kratší a pak se projdeme ještě večer v cílovém místě. A to nevyjíždíme dříve než v 10 hodin (věšinou je odjezd v 10 plán, ovšem často úplně nevyjde).

(15.4.2024 15:32:15)
Moniko, přesně, my většinou nejezdíme o moc dál, než ty 2-3 hodiny cesty, takže ti prostě není na celý den.

(15.4.2024 15:57:22)
My jezdíme 2 hod na výlet bez přespání. S pobytem je tam vždy cesta víc než 3 hod, spíš 4. To už je náročné a nemyslím si, že je to slučitelné s nějakým větším výletem. Spíš jen oběd nebo káva a projít si město. Nebo si odskočit do jeskyně. To je akce na hodinku.
Já jsem snad nikdy nejela na pobyt někam takhle blízko, aby cesta zabrala 2 hod ~:-D
 Pruhovaná

(17.4.2024 21:50:31)
To nevím, co je špatného na tom sedět na náměstí v kavárně 🙂...

(17.4.2024 22:12:45)
Pruhovaná, tak samozřejmě na tom není špatného nic...jen třeba nám by taky přišlo škoda sedět někde v kavárně, nebo restauraci, když jsme dojeli na místo, kde to neznáme - radši jdeme prozkoumat okolí, co je kde zajímavého, nebo třeba zajdeme do infocentra pro nějaké letáčky, inspiraci apod...pokud jsme někde mimo město, tak vyrazíme na procházku po okolí, abychom si udělali představu...
 neznámá

(15.4.2024 13:48:29)
Lenko, tak toto máme úplně stejné. Vyjedeme někdy během dopoledne, klidně v poledne a později a zajedeme si během cesty na jídlo. To samé poslední den, v klidu se nasnídáme, zabalíme a vyjedeme, ono už se domu stejně těšíme, cestou se zastavíme někam na jídlo.

(15.4.2024 15:29:14)
Neznámá, my to ještě někdy děláme tak, že vyjedeme brzy dopoledne, cestou se stavíme někde po cestě třeba na nějakém hradě, nebo u nějaké zajímavosti, kterou bychom jinak měli z ruky a pak jedeme na místo ubytování. Tam si někde v okolí dáme oběd, ubytujeme se a jdeme se projít po okolí. Při odjezdu stejně obvykle musíme uvolnit pokoj do 10h, takže se nasnidame, hodíme věci do auta a cestou se zase někde zastavíme na nějaké památce, na procházku apod.

(15.4.2024 16:01:08)
Takže tady v podstatě všechny potvrzujete, že ze 4 dnů jsou 2 na cestu a pouze dva pobyt a nějaký program v místě ~;)

(15.4.2024 16:30:02)
Je to tak

(15.4.2024 17:06:14)
Lenko, tak ale ta krátká procházka po městě, nebo nějaké muzeum, výstava, nebo jeskyně, to je taky přece program v místě, ne?😉 Nikdo nemluvil o tom, že se ten první a poslední den má stihnout celodenní výlet... Když ubytování opouštíme v 10, tak zbývá ještě moře času i při cestě na cca 3 hodiny. Do večera času dost...

(15.4.2024 17:09:17)
Tak na to dávám speciálně pozor, abychom se neubytovali někde, kde se to musí opustit v 10 .

(15.4.2024 17:24:18)
Inko, my to měli skoro všude, v půl deváté jdeme na snídani, hodinu a čtvrt tam posedime, to je času dost, pak hodíme věci do auta a zbytek dne máme ještě na výlet, nebo nějaký program. Ale my nejsme vyspávací🙂

(15.4.2024 18:11:08)
Vy jste dokonalí.
Já něco sbalím večer, něco ráno, něco tam zapomenu. Poslední den sechci vyspat a ne vstávat. Opustit pokoj chci nejdřív v jedenáct, lépe ve dvanáct. Většinou to jde domluvit nebo doplatit.

(15.4.2024 19:47:49)
Inko, my takhle vstáváme celou dovolenou, to je pro nás prispani si...ve všední dny vstáváme někdo v 5 a někdo v 6. Na pokoji jsme naštěstí nikdy nic nezapomněli, i syn je odmalička zvyklý prolezt celý pokoj, skříně, stolky, postel, koupelnu...aby nikde nic nezůstalo. Dělá to automaticky, i když třeba jedeme jen sami dva ...ani on tam nechce nechat třeba foťák, nebo stativ, takže kontroluje dost pečlivě 🙂

(15.4.2024 21:58:12)
Inko, přesně tak :-)
Vždycky všude si domlouváme check out v poledne nebo alespoň v 11.
Dovolená znamená čas bez termínů, bez honění.
Nepotřebuji extrémně dlouho spát, ale potřebuji mít ráno pohodu, jít si třeba zaplavat nebo do sauny, dlouho snídat, projít se se psem, v klidu se sbalit a vypravit.
Na obíhání nějakých cílů mi stačí zbytek dne, nepotřebuji být nikde nastoupená za kuropění. Tomu se vyhýbám i ve všední dny, natož ve volné dny.

(15.4.2024 22:16:53)
Ropucho, tak my sice máme ten termín, že do 10 vyklidit pokoj, ale málokde to musí být přesně na minutu...a navíc, my žádný spěch nepociťujeme. Prostě ráno vstaneme, kolem půl deváté jdeme na snídani, hodinku tam posedíme, pak zajdeme na pokoj pobalit věci do tašek, dáme to do auta, rozloučíme se s majiteli a v klidu vyjedeme. Nevidím v tom žádný spěch:-)

(15.4.2024 22:41:32)
Někdy se rozhodneme, že snídani oželíme a vyjedeme na noc.

(15.4.2024 22:43:27)
Inko, my jezdíme jen po Čechách a manželovi nevyhovuje jezdit v noci, v devět usíná, ať doma, nebo kdekoli jinde...
Do zahraničí bychom nikdy autem nejeli, tam jedině autobusem, vlakem apod.

(15.4.2024 20:41:59)
TaJ, máme to podobně ~:-D

Spíme tak do půl osmé, pak se umyjeme, podíváme se na mobily, přečteme kousek knížky, připravíme věci, které si chceme vzít s sebou, já se jdu někdy na chvilku projít a pak jdeme na snídani.

Ad Litomyšl, odpoledne mi napsali z penzionu, že se omlouvají, ale bohužel nemůžeme začít pobyt ve čtvrtek, ale až v pátek. Takže o den méně. Nám to až tak nevadí, jednak kvůli počasí a pak kvůli rekonstrukci baráku, která tu probíhá.
Vyjedeme v pátek ráno kolem osmé, deváté, stavíme se někde cestou, třeba ty Holice, pak oběd a odpoledne se půjdeme ubytovat a poohlídneme se po okolí.
 P.T. Cruiser

(15.4.2024 12:58:12)
Litomyšl má náměstí kryté podloubím, takže se je možné procházet suchou nohou. Kousek je kromě Nových Hradů i Polička, (královské věnné město se zachovalými hradbami a rodiště Bohuslava Martinů), hrad Svojanov, městečko Proseč, Budislav... je toho moc. Ale i kdyby bylo hezky a chtěli jste do skal, myslím, že je tam po zimě v některých místech problém s průchozností, byly tam popadané stromy.
 Rodinová

(15.4.2024 14:25:02)
Byla jsem v Toulcovych mastalich v lete v sezone za krasneho pocasi a nejak me to nenadchlo, krom toho, ze tam bylo milion lidi ... znam hezci skaly.
Ale Vysocina kolem Svratky a Zdaru me nadchla.

(15.4.2024 15:42:08)
Zámek je jasný

A až pojedete kousek před Litomyšli je odbočka na Dobříkov, mají tam hezky kostel a o adventu před ním mívají I úplně luxusní betlém. Což teď teda aktuální není. Kostel je dřevěný.

Večer třeba sauna v Litomyšli ji nedávno úplně předělali. Je tam i bazén.

Holice máš tam muzeum . A tam je saunový ráj, pokud by byla opravdu zima, prohřát kosti. A najíst se dá v restauraci Korona. Rychle.

Jinak já se tam zdržuji hlavně v zámku.

Jinak nezoufej. Dva dny dopředu a ještě se spletou. Jinak mě to nezajímá. Do druhého dne se trefí.

Pro mě je třeba důležité, že je tam prodejna Litexu. Plavky a podobně pořešim v luxusním přístupem.
 babi_

(15.4.2024 15:50:06)
Potvrzuji skvělost saunového ráje v Holicích.
 Martina, 2 kluci

(15.4.2024 16:31:11)
Z kultury přímo v Litomyšli Portmoneum, zámek, v městské galerii pěkná výstava Kapky na kameni. Posedět ve spoustě kaváren - Kafemysl, Dvorek, Bobo café, Makronkárna s vlastní výrobou, Chocco café s vlastní výrobou pralinek, Pražírna Caffe delizia, ...Obědvat v restauraci Bohém (tradice, mírný luxus), FusionRestaurant (výborná asijská), Karlov (maso a tradice),...
Okolí zámek Nové Hrady, vedle rázovitá výborná restaurace Polanka.
Město Polička s prohlídkou hradeb, krásně udělané.
Skalní obydlí ve Zderazi.
Městský bazén v Litomyšli, soukromá sauna v hotelu Aplaus (tamtéž je restaurace Bohém) - lze si objednat.
Pokud vyjde aspoň trochu počasí, nevynechávala bych ty Toulovcovy maštale, je tam pískovec, bahno nebude. Pokud bude slušně, určitě zakomponujte i Dudychovu jeskyni (leze se skalním komínem nahoru!! do jeskyně, fakt se tam může) a Vranice.

(15.4.2024 20:44:05)
Martino, díky moc za tipy. Kopíruju si do své složky.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.