Anthea |
|
(20.1.2024 18:12:54) Chci risknout si přes e shop lidlu koupit kalhoty. Kdyby mně neseděly, radši bych je reklamovala v kamenné prodejně, než to posílat.
|
Martina, 2 kluci |
|
(20.1.2024 18:34:00) Určitě ne. Jednou jsem tam nakráčela, všechny zmátla, protože působím, tady bohužel, velmi obeznámeně a věrohodně. Nakonec chudinky musely ty vypsaný papiry stornovat a já se omlouvala, že si pletu lidl a tchibo.
|
|
qéčko |
|
(20.1.2024 18:43:16) Na stránkách eshopu píší, že vrácení přes PPL je zdarma. https://www.lidl.cz/c/vraceni-zbozi-a-reklamace/s10004554
|
|
Muumi |
|
(20.1.2024 20:56:46) Vytiskneš štítek a pošleš to z PPL shopu. To je přece jednodušší než někde čekat na prodejně? A není to reklamace, je to odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
|
|
Pruhovaná |
|
(21.1.2024 9:21:51) Asi to některý e-shop umožňuje (Tchibo myslím, ake tam jsem na to četla špatné recenze). Většinou ale ne.
|
Muumi |
|
(21.1.2024 11:00:06) V Tchibu jsem na prodejně několikrát zboží vracela a žádný problém s tím nebyl, ale samozřejmě může člověk na konkrétní pobočce narazit na blbce. Zrovna tak v Lidlu, odevzdám v nejbližší vietnamské večerce balík a do pár dní peníze zpátky na účtu.
|
|
|
DaVinci |
|
(21.1.2024 10:05:54) Pošleš přes PPL zpět, neuvěřitelně jednoduché.
|
|
Fern |
|
(21.1.2024 10:47:34) Je tak tezky si precist podminky vraceni zbozi na shopu Lidl?
Jednoduchy jak facka!
|
|
|