nekázanka |
|
(14.8.2021 14:30:34) Já se po mnoha letech k VZP, od níž jsme jako rodina odešli cca před 25 lety, vrátila. Potřebovala jsem to kvůli odborné léčbě, moje specialistka si v té době otvírala samostatnou ambulanci a ještě s nikým smlouvu neměla, kdybych si to celé měla platit, bylo by to docela hodně. Výhod shledávám docela dost. Třeba přehlednou komunikaci, kdy mi například kvůli špatně vyplněné indikaci na lázně volal jejich revizák, upozornil, kde je chyba, a poradil. Volal pak ještě jednou a ptal se, jestli se mi to povedlo znova oběhat, že by mi ty lázně rád schválil - stalo se. Několikrát jsem s nimi řešila reklamaci služeb: někdo si vykázal něco v době, kdy jsem tam nebyla (ani nevolala), případně za dvouminutovou návštěvu vykázal body za několik set. Vždycky mi kvůli tomu volali a dořešilo se to, u 207 a 211, které jsem během času vystřídala, se v podobných případech neobtěžoval nikdo. Vyhovuje mi hustá síť poboček a to, že to na nich odsýpá, a co nejvíc, že mi poradili, jak si spočítat zdravotní pojištění .
|
|