monam |
|
(1.4.2020 14:44:38) Mám dvě školní a dvě předškolní děti. PO úvodním váhání učitelé starší dcery sypou úkoly v cca objemu 8 hodin denní pseudosamostatné práce, pseudo proto, že novou látku dceři musí někdo vysvětlit. Online výuka není. Učitelka mladší dcery funguje od začátku tak nějak přes whatsapp, úkolů dává asi více, než stíháme, ale není to tak strašné jako u staršího dítka. Ovšem, ozvaly se i ZUŠky a to je teprve peklo. Každý den video z hry na nástroj, zpěvu, úkoly z nauky. Z té nová látka, takže samozřejmě si to někde nejdříve musím dohledat já a protože je dcera v pátém ročníku a co se nauky týče ztratila už někdy ve třetím, je to bída. Mladší dceři sice může pomoci starší, ale nemá kdy a já vlastně také ne. Pokud nebudeme úkoly plnit, reálně hrozí že je z klavíru vyhodí, tam kam chodí je dost děsná ředitelka. Nejraději bych oznámila že jedeme k babičce kde není klavír ani net a měla chvíli klidu. Že se zbláznili i co se sportu týče, to ani nepíšu, holky doma cvičí jak umí a nějaké další nápady co by měly dělat úspěšně ignorujeme.
|
Federika |
|
(1.4.2020 14:47:31) Monam, u nás taky všechny běžný aktivity, který měly děti předtím, jedou. Ale nezaberou víc času než v běžný době. Jsou nastavený tak, že trvají celkově-rozloženě, ca 3 hodiny denně. Online. Co by se stalo, kdyby se neúčastnily, to nevim. Všechny se účastnit chtějí
|
monam |
|
(1.4.2020 15:22:46) Federiko, jaký b+ěžný aktivity máš na mysli? Mě by nevadilo, že mají dělat i něco mimo školu, naopak bych byla ráda, že je něco nutí hrát na klavír nebo sportovat (i když s tím sportem je to v bytě ehm jaksi na draka) ale nesmělo by toho všeho být dohromady tam strašně moc.
|
Federika |
|
(1.4.2020 15:33:01) Monam, dcera má angličtinu, mimo školu, gymnastiku a balet. Syn má nějakej bojovej sport či co a bodybuilding, instruktorství. A čínštinu
|
monam |
|
(1.4.2020 16:02:20) jo, ze sportu nám před chvílí přišel mail, že budou 3x týdně přes whatsapp cvičit. Na to jsem zvědavá, jak na tom telefonu uvidí, co mají dělat Angličtinu mají online taky, ale mimoškolní. Jenže to není tak drsné jako ZUŠka, to je spíše zábava.
|
zerat |
|
(1.4.2020 16:05:15) Monam, a to jsou zájmové sportovní kroužky? Pokud ano, tak bych na to vůbec nereagovala a byl by klid
|
monam |
|
(1.4.2020 16:15:36) zerat, to mi zrovna dělá nejmenší problém. Jen ať se hýbou. Stejně jinak doma blbnou. Je to závodní sport, takže jim těch pár týdnů nebo měsíců bude hodně chybět. A nejvíce to bude chybět těm malým (rozuměj mladším začkám a žačkám, tedy dětem ve věku mých dcer) které si ještě neumějí najít adekvátní náhradu tréninku a i v pohybu venku jsou závislí na rodičích. Nepustím je, aby si v zájmu uchování fyzičky každý den pobíhaly hodinu v parku.
|
zerat |
|
(2.4.2020 8:55:46) Monam, pak jsem nepochopila Tvůj příspěvek. Přišlo mi, že si stěžuješ, že se ZUŠ zbláznila... mně tedy přijde, že spíš, jde jen asi o priority, ne? Upozorňuji, že jsem nedočítala vše.
|
monam |
|
(2.4.2020 11:09:54) zerat, máš dítě v ZUŠ? Normálně to probíhá tak, že dítě má týden cvičit a pak má hodinu nauky a hodiny nástroje. Teď to probíhá tak, že nauku mají děti dělat doma samy (haha, to fakt není věc kterou by zvládly) a na nástroj máme denně posílat videa, přičemž zrovna u nás učitelka dítě akorát zkritizuje co dělá špatně, ale vysvětlit to po skype jde docela těžko, resp. to nejde vůbec. takže děti denně tráví dobrou hodinu věcmi, které k ničemu nevedou (bez nauky - ta čeká na mě).
|
|
|
|
|
Federika |
|
(1.4.2020 16:05:50) Monam, u nás to nakonec mají na Zoom, ne na Whatsapp. Dají mobil nebo ipad nebo NB na židli (za sebou si udělají pořádek a v dohodnutou hodinu jsou vyzváni, aby se připojili, klikem. Dá se to vychytat, aby byli vidět dobře a celý. Trenéři je pak vidí na tý hromadný obrazovce, můžou si je pouštět po jednom a opravujou chyby. Komunikovat můžou spolu všichni.
|
Saamajna |
|
(1.4.2020 17:27:54) Pres Zoom jedou taky tanecni/ baletni hodiny me 7 lete. Prvni tyden byl na vychytani chyb, ted to slape.
|
monam |
|
(1.4.2020 17:30:26) Samaajno, a na co to máte připojené? Na televizi?
|
Federika |
|
(1.4.2020 17:33:42) Monam, my na ipad nebo mobil. Položí si ho na židli, podepře a odstoupí tak,aby byla vidět. Na balet se drží někdo žebřin, kdo má, někdo rotopedu, někdo židle, někdo futra dveří
|
monam |
|
(1.4.2020 17:36:10) Federiko, nás to zjevně též čeká, ale trochu se bojím, že to přes mobil nebude vidět. Zkusím, zda to nenacpu do tabletu.
|
Federika |
|
(1.4.2020 17:36:56) Je to vidět, dobře, některý holky se připojujou na chalupách někde na hromadě dřeva Mobil někam zaseknou a je to.
|
|
Federika |
|
(1.4.2020 17:38:42) Ale chce to dát spíš na šířku a zkontrolovat,jestli jsou vidět i nohy a hlava. A stoupnout si trochu bokem, jinak když vsedě napne chodidlo, překryje to chodidlo, mnohdy ne v úplně čistý ponožce, celou kameru U nás to vždycky na začátku trenérky zkontrolovaly, jendu po druh a řekly jim,jak si stoupnout a tak.
|
|
|
|
Saamajna |
|
(1.4.2020 18:31:05) Na tablet a ten je na notovym stojanu - ho nasteluju do potrebne vysky, stoji trochu bokem. K tomu sdileni obrazu na obr televizi primo pred ditetem, takze vidi tu ucitelku krasne.
|
Federika |
|
(1.4.2020 18:49:27) Jo, Saamanjo to je úplně nejepší. Já bohužel potřebuju,aby dcera cvičila kolmo k televizi, tak proto ipad na židliAle pokud to jde nasdílet na velkou obrazovku, je to super.
|
Lída+2 |
|
(1.4.2020 18:58:16) Federiko, určitě to jde. Ta naše Tv komunikuje s telefony kluků i manžela. Běžně se nám stává , že nam chtějí ukázat video. Tak nám to hodí z pokoje do televize. A pak přiběhnou.
A Tv manžel připojil drátem k netu hned jak ji kdysi koupil.
|
Federika |
|
(1.4.2020 19:00:15) Lído, já vím,že to jde, my to používáme taky.Jenže na trénink nám to doma nejde kvůli prostoru-výhodnější je to na délku obýváku, kolmo k televizi Jednak tam má víc místa a jednak můžu za ní zatáhnout závěs-a hotovo, je uklizeno. Vedle ní vpravo můžu jít do kuchyně a nikdo mě nevidí.
|
Lída+2 |
|
(1.4.2020 19:02:00) Prostor. Pravda.
To mi nedocvaklo.
|
|
|
|
|
|
|
Federika |
|
(1.4.2020 17:32:28) Saamajno, a nevíš, taky se jim to vypíná po 40 minutách? Protože při instalaci Zoom tam byla poznámka,že 40 minutový bezplatný bloky byly teď zrušený, že to není omezený. Ale našim trenérkám se to vypne, musí poslat holkám nový oznámení k připojení.
|
ivaxx |
|
(1.4.2020 17:33:44) ZOOM se jim také vypíná - mají přes něj on-line tréninky. Nahazují jej více-krát.
|
Federika |
|
(1.4.2020 17:36:13) Aha, tak to fakt líp nefunguje Nám se to vypíná po 4O minutách, takže pokaždý dvakrát nahazujou. Dcera toho vždycky využije, že zapluje na záchod nebo se napít-nebo vynadat bráchovi, že pořád něco nahoře vykřikuje a že to holky slyší
|
|
|
Saamajna |
|
(1.4.2020 18:26:55) Jeste v pondeli je to po 40min. vyhodilo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kivík |
|
(1.4.2020 14:49:36) A psala jsi učitelům, že by bylo potřeba látku nejen zadat, ale taky vysvětlit, třeba formou video konference nebo nahraného videa na youtube? Co oni na to?
|
Kaipa |
|
(1.4.2020 15:03:30) kivik, četla jsi nějaké diskuze tady týkající se distanční výuky? Fůra rodičů žádné videokonference nechce, protože málo techniky, děti si samy neumějí ohlídat čas a jánevímcoještě.
|
Kivík |
|
(1.4.2020 15:09:09) Takže rodičům vyhovuje, že musejí po práci vysvětlit novou látku sami? Nebo na to prostě kašlou? Nevidím důvod, proč nenahrát video na youtube, ať si ho pustí, kdo chce a kdy chce. Ale bylo by to aspoň něco. Opakovat si děti můžou sami v pohodě, ale novou látku si asi sami nevysvětlí.
|
Katka a 2 výrostci |
|
(1.4.2020 15:29:57) Tak ona je otázka, do jaké míry je vůbec vhodné ted dělat novou látku...
|
Federika |
|
(1.4.2020 15:30:57) A kdy by to Katko, měli probrat?
|
Katka a 2 výrostci |
|
(1.4.2020 15:32:52) Až se vrátí do škol, stejně budou muset začít prakticky tam , kde skončily... různé děti budou na diametrálně odlišných levelech.
|
|
Federika |
|
(1.4.2020 15:34:16) To určitě ne všude. U nás jsou všichni srovnaní,teď píšou čtvrtletky, z celý nový látky, vlastivěda, přírodověd,a matika,čeština. Najedou prostě tam, kde skončili, i s novou látkou.Syn to samý.
|
Federika |
|
(1.4.2020 15:42:11) Hmm a proč tě nedráždí Katka, která napíše, že až se vrátí děti do školy, budou muset začít tam, kde předtím skončily? Protože je hodně škol-rozhodně ne jen ty naše-kde to prostě probíhá tak, že se nebude třeba vracet. Píše to tu i spousta dalších lidí. Minimálně je to vyrovnaný.
|
Federika |
|
(1.4.2020 15:48:58) Buchli, byla tady diskuze, kde se jede online, ozvalo se spousta lidí. Dokonce psali,že mají pocit, že děti jedou víc než ve škole. Kolem nás (vesnice, státní školy) jedou všichni online a většina škol se už rozjíždí, nějakým způsobem, snaží se. Proto si fakt nemyslím,že by všechny děti měly začínat od okamžiku, kde skončily. Není k tomu důvod.
|
Vítr z hor |
|
(1.4.2020 17:32:30) U nás jsou v sousedních obcích 2 málotřídky. V jedné škole každý učitel dělá, do uzná za vhodné. Jeden píše dětem stručně úkoly do WA a tím to hasne. Další moc neumí s technikou, ale aspoň se snaží psát maily. Další nadrbe rukou cosi na papír, vycvakne foťákem a šoupne do WA.
Ve vedlejší obci mají 2x týdně všechny třídy dvouhodinové vyučování přes Skype, učitelka normálně píše na tabuli a komunikuje s dětmi. Zadá úkoly, pošle úkoly i resumé do mailu.
To je jak dvě různé civilizace...
|
|
|
EvaMarie |
|
(1.4.2020 16:13:30) Určitě jsou školy i rodiny, kde je to problém, ale nevím, na základě čeho jsi dospěla, že takto je to většině škol. U nás, na S Čech, kde padají RTG na pacienty, řádí úplavice a byty se prodávají za cenu odpovídající kapesnému zelených vdov, tak dle mého se to většinou dá. Děti jedou denně cca 6 hodin, já ve stejném i větším rozsahu učím také, do toho předškolačka a manžel, též na full HO. ZUŠ má výuku po skype. Doufám, že až se školy otevřou, tak se nepojede od znova, to by bylo pro ty, co makaj, dost demotivující. Chápu, že pokud to něde nešlo (nejde), tak je zapotřebí speciální podpora (doučování), ale prosím ne plošně.
|
Federika |
|
(1.4.2020 16:26:08) EvaMarie, taky dík za názor.
|
|
|
Alena |
|
(1.4.2020 17:03:16) "v naprosté většině škol." a to vychazis z nejakych dat? nebo dojmu? vzdyt to je nesmyslne strileni od boku. Ano jsem z Prahy,ale v okoli neznam skutecne nikoho, kdo by online vyuku obcas nemel, mam tvrdit ze vsechny skoly jedou online? Chapu, ze kazdy k technice pristup nema, ale je treba i pochopit, ze rada statnich skol vyuku zvlada dobre - s pouzitim modernich technologii.
|
|
|
Federika |
|
(1.4.2020 16:25:02) Jitys, to jako absolutní nesmysl přijde zas mně. Taková debat byla na FB, naprostá většina rodičů se zhrozila, všichni psali, že děti se normálně učí, to je to za názor, chtít opakovat celý rok.
|
TaJ |
|
(1.4.2020 16:26:54) Federiko, taky bych teda fakt nechtěla, aby syn znovu opakoval ročník v podstatě jen kvůli třem měsícům, kdy se učí víceméně samostatně doma...to mi přijde fakt jako nesmysl...
|
monam |
|
(1.4.2020 16:42:04) proč by měl někdo opakovat ročník? Stejně se úroveň znalostí bude muset srovnat, až zas začnou školy fungovat. A já určitě nechci, aby děti doma jen blbly, chci aby se učily. Ale nechci, abychom se jako rodina doma pobili. U nás začali dávat známky, aby měli podklady pro klasifikaci. Chápu to, ale nesouhlasím s tím. Dokážu si představit, jak někteří rodiče budou ty úkoly dělat místo dětí.
|
|
|
TaJ |
|
(1.4.2020 16:34:18) 1234 - to máš určitě pravdu...u nás se už z povahy té logo třídy počítá prostě s tím, že se rodiče musí trochu víc zapojit, nejde to nechat úplně jenom na dětech - ani za běžného provozu, ani teď...ale já jsem třeba chodila kdysi na úplně běžnou základku a taky se se mnou naši doma učili, když bylo něco potřeba, co mi nešlo, nechápala jsem apod...jenom těch večerů, co se mnou proseděl táta nad matikou
|
|
|
|
Majákova |
|
(1.4.2020 16:42:48) Federiko, ale pochop už, že tady na rodině není běžný vzorek populace. Rodiny, které nedisponují technikou, ti tady asi těžko budou reagovat. Když jsem dnes napsala rodičům žáků, kdo by uvítal videokonference, tak mi to zatím všichni zamítli. Jsem ráda.
|
Federika |
|
(1.4.2020 17:05:58) Majáková, ale pak ti samí rodič píšou, že nezvládají dětem vysvětlovat novou látku? Pro mě nepochopitelný.
|
Lída+2 |
|
(1.4.2020 18:54:44) My třeba máme nadstandardní připojení na net. Přesto nam to tu tento týden kolabuje.
Jeden videa. Druhý videa do toho manžel Skype/ teams.
A začalo se nám to hroutit.
Takže úprava času. Hlavně přednost mají kluci. Manžel to různě překládá. Jede přes jiný připojení a tak.
Mít těch dětí víc. Tak nevím.
|
|
|
|
monam |
|
(1.4.2020 16:46:01) Federiko, ale děti mají rozdílné výchozí podmínky. Představ si svoji dceru se třemi mladšími sourozenci ve 3+1. Jak byste to asi dávali, i kdyby nakrásně měli online výuku? Jedno dítě se učí samo, s druhým se učím já a fakt u ní musím sedět, protože toho má tak akorát plné zuby. A do toho dva předškoláci dělají melu, nudí se.
|
Federika |
|
(1.4.2020 17:04:27) Monam, to si nechci představovat Jasně, jsou různý podmínky. Ale nějak se to vždycky dá dělat, jen si právě nemyslím, že je dobrý to hodit na rodiče. Učitelé by měli komunikovat hlavně s těma dětma.
|
monam |
|
(1.4.2020 17:10:44) Federiko, ano, kdyby to neházeli na rodiče, byla bych mnohem klidnější. Proč já bych měla po dětech dupat?
|
Federika |
|
(1.4.2020 17:13:32) Neměla. Taky bych nedupala, jsem ráda, že to převzala (skoro ) všechno škola.
|
monam |
|
(1.4.2020 17:19:52) No, a o tom to je. Kdyby škola fungovala třebas i přes ten whatsapp nebo skype, klidně by stačilo nějakých 10*-15 minut na předmět, děti by měly motivaci a věděly by, že se učí. Takhle jim to mám doma vysvětlovat já a mě to nebaví, nechci to dělat, mám toho plný zuby a stejně to nefunguje. POtřebovala bych se věnovat i menším dětem, které jsou úplně odstrčené.
|
Federika |
|
(1.4.2020 17:23:35) Monam, to úplně chápu. Tohle by neměla být tvoje záležitost. A určitě nejde o to, že musí jet škola s dětma spoustu hodin denně. Už když je navede, vysvětlí látku, promluví s nima motivuje je... Ukáže,že všechno jede dál... Koukla jsem na dnešní úkoly z češtiny, u dcery, očekávala jsem opět fůru stránek a tak. A byla jsem příjemně překvapená : Napište, jestli se vám podařilo někoho vyvést aprílem a jak.
|
|
|
|
|
|
|
Alena |
|
(1.4.2020 17:06:24) monam, ale deti maji rozdilne vychozi podminky i kdyz chodi do skoly. Skoly jsou u nas hodne ruzne a ted to aspon leze na povrch a rodice vidi, jak doopravdy fungujou.
|
monam |
|
(1.4.2020 17:09:46) Aleno, ale na normální podmínky lze najít systém. Na situaci, kdy jsou všichni doma, nemůžou ven a rodiče mají HO a mají pracovat, najít systém nejde.
|
Majákova |
|
(1.4.2020 17:16:27) monam, třeba proto, že jsou tvoje?
|
monam |
|
(1.4.2020 17:22:01) majáková, ale já píšu, že mám dvě školní a dvě předškolní děti. Ty menší mají naprosto smůlu se vším, nesmějí dělat kravál, nesmějí to ani oni, nikdo na ne němá čas. ty jsou taky moje
|
Majákova |
|
(1.4.2020 17:29:52) Monam, co máte, to máte. Každý to má nějak...asi jak to chtěl.
|
|
|
|
Alena |
|
(1.4.2020 17:20:06) najit system nejde? nektere skoly funguji dobre a jine hur. proc by nesel najit system?
|
monam |
|
(1.4.2020 17:23:57) Aleno, systém je ve 3+1 se čtyřmi dětmi, z nichž dvě jsou malé a hravé, nemožný, nebo jsem nemožná já. Ale nejde mi to.
|
ivaxx |
|
(1.4.2020 17:29:40) Monam - a nemůžete si vypomoci vy rodiče? V podobných trablích budou i jiní spolužáci - míním tím - ten umí matiku, tak zapne scype, MS Team, ZOOM a vysvětlí ji během 20 min 5 dětem naráz atd. Přiznám se, že jsme na tento způsob už také najeli tam, kde to jinak nefungovalo a jako rodiny se známe.
|
monam |
|
(1.4.2020 17:35:17) Ivax, myslím, že u nás je to spíše o nervech. Dcery byly asi od půlky ledna do konce února nemocné, tzn se učily doma. Ta mladší (2. třída) toho má plné zuby. Asi zalovím na netu, zda by nebylo nějaké edukativní video, ale pochybuji, že by pro párové souhlásky nebo dělení dvěma něco takového bylo. U nís pořád dělá největší objem učiva čeština a ta jí nebaví. Jinak tohle dítě hodně šikovné, typ šprtky a jedničkářky, ale nechce sedět věčně nad učebnicí nebo pracovním sešitem. Starší dcera je komplikovanější, má ADHD a je hodně lítostivá, všechno ji vyvede z míry. první asi dva týdny se učila úplně ukázkově, od rána tak do jedné jsem o ní nevěděla. A pak se to najednou zlomilo.
|
Delete |
|
(1.4.2020 17:38:37) monam,
jasně, že jsou na párové souhlásky i dělení výuková videa. A ano UčíTelka není úplně od věci, někdy jsou tam pěkné aktivity a přesně na tyhle základy.
Zkus skolakov.eu, tam je spousta procvičování pro 1. stupeň, z různých webů se mi tenhle líbí nejvíc, ale je jich hodně.
|
TaJ |
|
(1.4.2020 17:44:37) Delete, jo ten skolakov je super, to syna vždycky docela bavilo...a teď mají na Aj stránky Quizlet - myslím, že tu o tom psala Buchli, nebo kdo...
|
|
monam |
|
(1.4.2020 17:45:03) Delete, a učítelka děti otrávila. Nevím, jak ton vypadá teď,. ale ten první týden byl nic moc.
|
TaJ |
|
(1.4.2020 17:54:46) Monam, UčíTelku viděl syn jen ten první den a pak už na to odmítl koukat
|
|
Delete |
|
(1.4.2020 18:06:15) monam,
no jo, ono to bylo těžké, bylo to strašně narychlo, vlastně taky ze dne na den, vím, že ty učitelky (některé znám z učitelských skupin na FB) se dozvěděli v neděli, co si mají na pondělí nachystat a to ještě dost obecně...
Mě třeba nebaví čtení, co bývá ve čtvrtek, i když ve škole to pak funguje skvěle. Ale když na to člověk jenom kouká, je to prostě nuda. Každý den je to jiné, některé učitelky mi lezou na nervy, něco je pro mě moc direktivní a klasické...ale jsou hodiny a někdy i celé dny, kdy mě koukat baví (pouštím si většinou zpětně v noci).
Beru to, že pro mnohé děti je to oživení toho vyplňování pracovních sešitů a že občas se tam trefí i to probírané učivo do toho, co doma zrovna dělají.
|
Delete |
|
(1.4.2020 20:48:31) kdoto,
to je vopruz . Mně na tom všem asi vadí nejvíc ten podtón nadřazenosti ze strany učitelů.
|
Delete |
|
(2.4.2020 16:02:36) kdoto,
tak nám nový pan ředitel ráčil odpovědět po třech dnech a prý na nás podá trestní oznámení. Tož tak.
|
Delete |
|
(2.4.2020 16:43:46) kdoto,
napsali jsme, že nesouhlasíme s hodnocením a navrhli navášit kapacitu emailových schránek, aby učitelé mohli přijímat vyfocené práce žáků, protože si stěžují, že to posílají buď moc velké (pak mají za pět za to, že to nebylo doručeno), nebo nečitelné (když to změnší, aby to doručit šlo). Prý znevažujeme a pomlouváme zaměstnance školy.
|
Bedna |
|
(2.4.2020 16:47:27) Trestní oznámení, kvůli pomluvě? Nebo jako kvůli čemu. No to je strašný úlet. Chápu, že jsou v současné době lidé ve stresu. Přesto by měl zrovna ředitel školy být schopný se chovat racionálně.
|
Delete |
|
(2.4.2020 17:25:03) Bedno,
ano, trestní oznámení kvůli pomluvě. A jestli jsem to dobře pochopila, podle reakce mého muže, mimo jiné omlátil manželovi o čenich jeho tituly.
Bohužel se v září změnilo vedení, doteď jsme byli s gymnáziem právě kvůli přístupu k dětem i rodičům velmi spokojení. Od září měly dcery už několik konfliktů (např. že mají nepořádek ve skříňce), takže si nejsem úplně jistá, že jeho reakce je důsledkem stresu.
|
Delete |
|
(2.4.2020 18:16:55) kdoto,
upřímně mě vlastně neděsí možnost případného trestního oznámení, jako spíš to, že na té škole máme 4 děti a při téhle povaze a moci toho pána jim to může dost znepříjemnit další fungování.
Mně zase znepříjemňuje život jedna naštvaná bývalá kolegyně. Odešla ze školy ve zlém, já bohužel učím jejího syna předmět, který doposud vyučovala ona. Všichni kromě ní to dělají blbě.
|
|
|
|
|
|
K_at |
|
(2.4.2020 17:38:00) Delete, ředitel je duševně nezpůsobilý?
|
|
|
|
|
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(2.4.2020 0:56:16) Kdoto, to je fakt cvokárna, piš řediteli, a přidej k tomu konkrétní zadání od učitelky, vypracovanou práci od syna a hodnocení k tomu, a ať ti řekne, jestli je to tak v pořádku
ta vaše škola stojí celá za houby a tady je to vidět ještě víc
|
|
|
|
|
|
|
Delete |
|
(1.4.2020 17:43:07) monam,
párové souhlásky: https://www.youtube.com/watch?v=iCSo4UQ3m-M nebo https://www.youtube.com/watch?v=b7-buN8O7Vc, dva úplně jiné styly. Vybráno náhodně, nabídka je poměrně pestrá.
|
monam |
|
(1.4.2020 17:44:00) delete, děkuji
|
|
|
ivaxx |
|
(1.4.2020 17:44:10) Monam - koukni na web: https://www.umimecesky.cz/cviceni-souhlasky-parove-p-b-t-d-v-f
na matiku pak existovala např. CD chytré dítě - takoví trpaslíčci tam procvičovali počítání. Je to hodně let, nevím, zda to běhá i pod současnými windows.
|
|
|
|
|
|
|
|