Lída+2 |
|
(6.3.2019 6:37:37) jaa jaa ,určitě to je ve školním řádě a s tím jste seznámeni na prvním rodičáku, nebo je na netu. A bude tam i takové povídání o klasifikaci.
u nás je to bylo nějaké procento...takže pokud za pololetí chybí dítko víc jak X hodin musí dělat zkoušky. To , že mělo dobré známky nikoho nezajímalo....
Takto u staršího syna skončil ve čtvrté nebo v páté jeden žák....měl zameškáno asi 150h......a ač měl známky dobré...ty zkoušky tenkrát neudělal.
Třeba nyní ro mladšímu dělá tak, že pokud by z předmětu, který má v týdnu 2h a chybí na něj za pololetí 8x, tak má velký problém.
|
Jahala. |
|
(6.3.2019 6:50:43) Lído, takto striktní to bývá na SŠ ne až tak na ZŠ a rozhodně ne na prvnom stupni tam leckdy stačí dostatečně komunikovat s třídním.
|
Lída+2 |
|
(6.3.2019 10:19:22) JAhalo, kamarád má syna na Zš.....a pravda loni šestá třída...a.....řešil....6 týdnu vracející se angíny.....pak 14dní syn necvičil a už po něm šli všichni učitelé co měl na 2h týdně....... Jen s tělocvikem to uhráli nakonec na neklasifikováno....a ostatní nějaké to přezkoušení.
prostě zakladatelka musí zjistit ve své škole, toto se asi hodně liší.
A na Zš, 1-5. třída k synovi přišel spolužák jak jsem psala měl zameškáno 150h....a ač měl jedničky na zkouškách se trvalo a ty on neudělal.....jen si nepamatuji, jestli opakoval čtvrtou nebo pátou třídu.
|
Jahala. |
|
(6.3.2019 10:40:19) Hmm trvat se dá evidentně na čemkoliv. Dcera měla běžně zameškano 200 a více hodin od první do vyuceni. Komisarky nedělal a nikdy. Naštěstí, tenkrát se tímto vymyslem začínalo a na školách dcery to naštěstí nežrali.
|
Jahala. |
|
(6.3.2019 10:44:21) Nejdůležitější ne komunikovat, komunikovat, komunikovat. Pokud to nejde žádat IVP, že zdravotních důvodů poškozených lékařem v podstatě nemají šanci neschválil. Pokud se cukají tak za zřizovatelem a inspekci.
|
Jahala. |
|
(6.3.2019 11:10:15) Divá,nejsou dlouhodobě nemocní jen dobří žáci... Má dcera prostě prolezala s odřenýma ušima v sedmičce byla dom a dva měsíce den ve škole a další měsíc doma. I když jsem vo týden chodila do školy třeba z fyziky nám nedali nic a neměla ani učebnici. Nicméně věděli o problému všichni a nějak sr postavili, komisarky by byl šílený opruz který by dcera nezvládl.
|
Jahala. |
|
(6.3.2019 11:33:00) Dcera nesla z jednicek na 2 , ale já nerozporovala žádné známky ani 4, protože no ač jsme sr denně učili tak prostě víme na co máme...
|
|
|
|
|
Karkulkaaa |
|
(6.3.2019 11:35:48) A tohle já úplně nenávidím, když mají kantoři představu, že si chybějící dítě doplní v době nemoci učivo tak, ho mají poskytnout oni a ne, že si děti shánějí učivo po spolužácích. Leckdy to pak opíší i s chybami něco je nečitelné atd. A hlavně, dítě je týden nemocné, má horečky, není doma pro nic za nic. Člověk, který je na neschopence taky nepracuje a léčí se. Tak je docela divné počítat, že dítě přijde do školy naučené a ještě mu poskytnou učivo spolužáci a ne učitel, který má učení v náplni práce. Ale dělají to všichni, hlavně na gymplu, dítě přijde po angíně a oni mu dají písemku na věc, kterou probírali v době, kdy tam nebylo.
|
|
Karkulkaaa |
|
(6.3.2019 12:28:24) Za mé školní docházky, kdo byl nemocný, doplnil si učivo během prvního týdne ve škole. Dnes jak ZŠ, tak gympl počítají, že dítě přijde do školy s doplněným učivem a naučené. Jestli to tak neděláš, tak to oceňuji, u nás to tak není. Ale myslím si, že pokud to učitel vyžaduje, má poskytnout podklady on, třeba na školu on-line dát, co se probralo. Spolužáci nejsou vždycky ochotní a spolehlivý, někdy mají zápisky neúplné a jejich povinnost to není, když už, tak to má být na tom učiteli, který doplněné učivo vyžaduje. Já vím, že píšeš o dlouhodobě nemocných, tam je to jiná, ale když dítě doma 3 dny zvrací a má průjem, přijde do školy a dostane písemku na věci, které brali s tím, že si to mělo dodělat, jsem naštvaná a u nás se tohle děje.
|
|
|
|
|