Monika |
|
(5.12.2018 19:33:34) Používáte samoobslužné pokladny? Jak se Vám to líbí, jak Vám to jde? Já jsem konzervativní tragéd používající tlačítkový telefon místo dotykového a obyčejný klíč místo el. otvírače dveří a nepoužívající sociální sítě. Samoobslužné pokladny jsem také dosud ignorovala (a té "mluvící" v Tescu se přímo bála ), ale nad "živými" pokladními se stahují mračna a před těmi několika zbývajícími tvoří velké fronty. Když jsem při čekání v těch frontách zjistila, že samoobslužné pokladny používají i mnohem starší osoby než já a celkem jim to jde (a když nejde, tak prostě zavolají obsluhu), začala jsem se psychicky připravovat, že i na mně jednou dojde. Zatím jsem "v zácviku" a používám samoobslužné pokladny výhradně s asistencí syna (skoro 12), který tuto technologii miluje a je ochoten jít se mnou pěšky 2,5 km do Kauflandu (používám to jako procházku, on procházky nesnáší) jen proto, aby mi mohl nákup "naskenovat". Zatím se nám to tedy povedlo snad jen 2x bez asistence (jednou se kutálelo pomelo, jednou jsme špatně pochopili pokyn ...) a je to dost pomalé, i když jsme na to dva. Jaké zkušenosti máte Vy? Téma se samozřejmě netýká těch, co nakupují výhradně v e-shopech.
|
Kornelia |
|
(5.12.2018 19:42:26) tiež sa toho bojím. Absolvovala som to asi 2x v živote. Minule som hľadala, kam mám vlastne vsunúť kartu a fakt bolo to zariadenie úplne bokom a trocha vzadu Idem len ak je veľký rad pred normálnou pokladňou a ak nemám pečivo (ktorého druh musím hľadať, to by som fakt nedala).
|
|
Marika Letní |
|
(5.12.2018 19:46:10) Když to byla novinka, tak jsem to hned zkoušela. Bohužel se mi to neosvědčilo, hledat ovoce, zeleninu, pečivo, prostě věci bez kódů, to je otrava. Nebo jsem kupovala lehoučké věci, které prostor pro nákupy nezaznamenal a musela jsem volat pokladní. Prostě často se něco nepovedlo. Někde tuším u samoobslužných pokladem nedostaneš samolepky a ty kvůli dítěti často sbíráme. Tak radši čekám frontu. A taky děláme dost velké nákupy a to stejně nejde.
|
Lída+2 |
|
(7.12.2018 10:19:50) Marka , přitom stačí tam co dáš vyhledat....napsat na dotykovým první tři písmena toho co držíš a NIC nikde nelistuješ......
Dokonce od Baget stačí BA a máš tam hned bagety a banány.:-D vybereš tam z těch pár obrázků co máš a jedeš další.
|
Marika Letní |
|
(7.12.2018 20:49:10) Lído ano, a přesně to dělat nechci, psát na displej a vyhledávat, která houska je přesně ta moje.
|
|
|
|
Citronove koliesko |
|
(5.12.2018 19:48:37) Používam iba keď mám 2-3 veci, nechce sa mi robiť prácu pokladničky.
|
Monika |
|
(5.12.2018 19:57:29) Jo, posledně si nějaký starý pán stěžoval postupně několika zaměstnancům, které viděl u pokladen, že je to nefér, proč by měl "za někoho tady pracovat", když si přišel nakoupit... No, je to "nefér"
|
|
|
Evžíček |
|
(5.12.2018 19:52:50) Nejlepší je Glóbus rovnou se scannerem ve vozíku- napípám, skládám do tašky, vím kolik to bude stát, pak jenom u místa pro placení pípnu a zaplatím telefonem přes masterpass.....miluju to, že nemusím vyndavat nákup z vozíku a rovnou si ho při nakupování rovnám...
|
Lída+2 |
|
(7.12.2018 10:24:02) Evžíček , kolikrát jsi ukazovala nákup.....jakou máš frekvenci.....
Já ten nákup musím vyndat kompletně při každém druhém, když né, tak třetím.......což jediné mi vadí.
JO a nejvíc mě v létě dostalo, když syn nacvakal housky(makovaná, kmínovaná, holá- cena stejná) a měli jsme 2 jinak....prodavačka se do nás pustila, jako by jsme je chtěli ukrást....přitom na kusy to souhlasilo.
|
|
|
Koulička M |
|
(5.12.2018 20:12:58) Používám jen když toho mám málo a nemám ideálně ovoce a něco u čeho se musí kontrolovat zda mi opravdu je víc než 18. Dám si na tu plochu kam se dává nákup tašku a do ní to rovnou dávám.
|
|
foxyna |
|
(5.12.2018 20:13:09) Nemám je ráda, speciálně ty v Kauflandu, co na mě pořád mluvěj . Takže tam k nim nechodím už vůbec. Někdy je použiju v Tescu, ale jen když spěchám, mám v ruce jen pár věcí, které mají všechny čárový kod a nezapomněla jsem si kartu (protože nechápu, jak a kam se strká hotovost a to mě stresuje . A můj syn (11) je samozřejmě miluje a pořád mě nutí, k nim chodit, tak už s ním na nákup nechodím ráda, protože se před pokladnama vždycky pohádáme Ještěže v Lidlu je nemají.
|
Monika |
|
(5.12.2018 21:24:07) U nás (Praha 6) právě zrovna v Kauflandu pokladny nemluví (zato mají 2 různé druhy v jednom obchodě, asi aby to bylo dobrodružnější), zato v Tescu (chodím tedy jen kolem Tescko Expres) jo. Když chce syn skenovat, tak mi to nevadí, s ním to vydržím včetně nutnosti volat obsluhu v rámci "užívám si s dítětem", on už toho se mnou moc sdílet nechce ... Pořád lepší, než si "hrát na obchod" s jeho mladší sestrou, i když ta ve svém "obchodě" samoobslužné pokladny nemá
|
|
|
. . |
|
(5.12.2018 20:13:21) Používám, jde to. Když už nakupuju fyzicky (ne e-shop) a samopokladna tam je, tak mi šetří čas (u pokladních jsou většinou fronty) a navrch je to zábava. Ale nedělám velké nákupy pro iksčlennou rodinu, to už by asi zas bylo rychlejší nechat to na profesionálkách
|
|
Stará Misule |
|
(5.12.2018 20:27:52) Používám je často, když je fronta, a mám málo věcí. Jen me teda vytáčí, když dělám vše dobře,a najednou to chce asistenci. Blbnou jim. Prý se na ně musí pomalu. To pak musí z pokladny dát kód, a lidi blbě koukaj, že zas je zdržuju.
|
|
Bellinka |
|
(5.12.2018 20:28:59) U nas samoobsluzne pokladny nikde nejsou, takze je využívám jen párkrát do roka, kdyz jsem treba v Brne. A mam je rada, je to takovy adrenalin, zatim jen výjimečně se mi povedlo zvladnout to, aniz bych potřebovala obsluhu :D Naposledy mi to hlasilo, at odeberu zbozi, a kdyz jsem ho odebrala, tak to zas hlasilo, ze bylo odebrano zbozi, at ho vratim :D
|
|
Bellinka |
|
(5.12.2018 20:33:06)
|
|
vlad. |
|
(5.12.2018 20:36:28) Mám raději něž klasickou frontu, ideálně se scannerem v Tescu nebo v Globusu
|
|
HelenaPa |
|
(5.12.2018 20:36:30) Nakupuju u nich nerada. V rámci úspor pytlíků nacpu do jednoho sáčku 2 rohlíky, 2 kaiserky a 2 bulky, což na téhle pokladně nejde. Pokud nechci pečivo ze sáčku vyndávat a pokládat do tašky (na pult) jen tak. Navíc se mi opakovaně zasekla kvůli ničemu, jen požadovala kartičku pokladní. Ta přišla, pípla kartu a byl klid. Ale rozhodně to nákup neurychlí.
|
|
Termix |
|
(5.12.2018 20:36:53) Používám jen u menšího nákupu. U velkého ne, protože nestíhám balit a vytahovat. Nevadí mi to. Ale od té doby, co jsem to začala používat, si více vážím pokladních. Věčně nemůžu najít ty kódy a tak.
|
|
neznámá |
|
(5.12.2018 20:39:47) Nepoužíváme, máme na ně moc velké nákupy. Jednou nás do nich "nastrkala" prodavačka a nákup jsme museli platit na třikrát, ta vanička na odložení zboží je pouze do určité váhy, pak hlásí error.
|
|
K_at |
|
(5.12.2018 20:43:25) Obcas bojuju. Obcas nemuzu najit to spravne pecivo ale jde to.
|
|
Muumi |
|
(5.12.2018 20:52:31) No, to možná někde u vás. U nás je nulová nezaměstnanost, lidi nejsou k sehnání.
|
|
|