Bouřka |
|
(25.10.2018 20:36:34) Řešila bych nějaký extrém, jestli je kostýmková, džínová nebo batiková, více či méně vkusná, je pro mě podružný. Jaký má vztah k dětem a jak učí, mě zajímá podstatně víc.
|
MUMIE |
|
(25.10.2018 20:37:29) Učí perfektně, děti ji milujou.
|
Bouřka |
|
(25.10.2018 20:41:10) Tak to bych ignorovala i tričko s třpytivým nápisem Barbie
|
veverkaa |
|
(26.10.2018 9:54:22) Jestli učí na prvním stupni, tak si myslím, že jí holčičky to tričko určitě závidí. :-D A jestli učí dobře, tak bych se na oblečení vykašlala, pokud by to nebylo navíc průsvitné nebo s opravdu velkým výstřihem.
|
|
|
Hr.ouda |
|
(26.10.2018 12:06:34) má takovou dětskou duši ~t
pro mne má jednaznačnou prioritu vztah k dětem, styl pedagogické práce , schopnost děti motivovat, spojvat třídu, ne ji štěpit na klany, favority a outsidery, a v neposlední řadě, i když ne na prvním místě, jm do těch hlav taky dostat nejaké vědomocti
bezkonkutenčně nejhorší učitelka, s níž jsem se setkala , když vezmu v potaz všechny tři děti a všechny jejich učitele , podle mne zároveň nezralá a zároveň patologická osobnost, chodila oblékaná a upraveá velmi vkusně a spíše konzervativně
|
Cimbur |
|
(26.10.2018 12:17:03) Holka měla ve druhé a třetí třídě mladou dívku, která byla velmi výrazná, extravagantní, oblečení bylo až vyzývavé, na schůzkách to bylo přímo divadelní představení. A byla to super ženská, děti spokojené, uměla výborně učit angličtinu, uměla to s kolektivem, v ničem nebyl problém, nikdo nebyl outsider, i dítě s ADHD a romskou dívenku začlenila bez problému. Pak byla jiná paní učitelka, taky pěkně oblékaná, westernově laděná, a spokojená jsem tedy nebyla. Ovšem nejhorší to bylo v první třídě u mladší, to tam byla přechodně mladá pěkná, velmi vkusně oblékaná blondýnečka, a ta byla bezradná, pořád si stěžovala na pár dětí s výchovnými problémy ostatním rodičům za nepřítomnosti rodičů těch diskutovaných dětí, v půli roku odešla jinam.
|
Hr.ouda |
|
(26.10.2018 12:24:40) na rozdíl od názorů, že škola je konzervativní instituce, si já myslím, že výhodnější a vhodnější je, když je práve i po stránce učitelů pestrá - konzervativní i extravagantnější,měli by učit i lidé např. s postižením, školy by měly být v univerzálním designu tak, aby mohl učit třeba i vozíčkář nebo i člověk se smyslovým postižením, pokud to daný předmět umožňuje, tzn. už učitelský sbor by mel být předobrazem pestrosti a tolerance s jediným sdíleným rysem všech, a to - předpoklady pro výkon profese: jisté elementárné pedagogické nadání, přimeřené pedagogické vzdělání a osobní zralost.
Utopiská představa:))
Ale představa školy jako konzervativní isntituce s dress codem mne nedělá dobře, i když vím, že i takové školy jsou a mohou pro určit typ klientely fungovat dobře
|
Konzerva |
|
(26.10.2018 13:30:45) "...aby mohl učit třeba i vozíčkář nebo i člověk se smyslovým postižením, pokud to daný předmět umožňuje, tzn. už učitelský sbor by mel být předobrazem pestrosti..."
"Nejoblíbenějším předmětem na naší škole byla biologie, jejíž výuka měla svoji tradici.
Starší spolužáci nám vyprávěli o bývalém profesoru Lehnickém, který se na osnovy neohlížel a výklad omezoval na kreslené popisy ryb. Teprve inspektor prý objevil závažný fakt, že profesor Lehnický je němý a tudíž k výuce nezpůsobilý...." (Exkurze do zoologické zahrady, Šimek+Grossman)
|
magrata1 |
|
(26.10.2018 21:28:55) Cha, náš profesor biologie nebyl němý, ale už poněkud přestárlý. Byl to vášnivý rybář, takže hodiny biologie vypadaly asi tak: "Tak dnes budeme probírat nervovou soustavu člověka. Srovnáme si ji s nervovou soustavou ryby." a nakreslil rybu. Prostě celý třeťák jsme místo člověka brali rybu. Znali jsme ji fakt hodně dobře
|
|
|
|
|
|
|
|