HelenaPa |
|
(21.5.2018 12:50:36) Koukni do školního řádu. U nás máme nastaveno, že: "V jednom dni lze psát jednu hodinovou písemnou práci nebo nejvýš dvě kontrolní práce v délce trvání do 20 minut. To neplatí pro krátké písemné přezkoušení, které nepřesahuje 10 minut." Mě by mohl klidně někdo napráskat, že to porušuju. Protože dětem dávám na většinu prací tolik času, kolik potřebují. Tj. pomalejším z nich se může stát, že práci, kterou většina má na 15 minut dělají i 45, takže se dostanou do kategorie celohodinová práce. A opravdu každou písemku s ostatními vyučujícími nekonzultuju. Čtvrtletky samozřejmě píšeme předem do třídní knihy. Přepadové písemky nedávám, takže když už mají na ten den hlášeno něco dalšího, tak mi to většinou děti řeknou.
|
Karkulkaaa |
|
(21.5.2018 13:03:49) Dva dvacetiminutové testy z den považuji za maximum. Tři už je hodně a čtyři je úlet. Mám ADHD dítě, chytré, pečlivé, ale soustředění na práci ho stojí strašně úsilí, ale asi by to nedalo, z přetížení pak bolí hlava, blbě reaguje, poslední test či dva by tím byly ovlivněné.
|
HelenaPa |
|
(21.5.2018 13:06:47) To plně souhlasím. Proto to tak máme nastaveno.
|
|
|
Jordana |
|
(21.5.2018 13:27:19) A zkoušet můžete- nebo nezkoušíte? To mně přijde pak stejné-když dítě píše x testů a pak je zkoušené v něj. jiném předmětu-tak to by vlastně mělo být také připraveno,ne? Před pár lety to bývalo tak,že se směly psát myslím 2 čtvrtletky na den-a malé testy nikdo neřešil-kdy a kolik....
|
HelenaPa |
|
(21.5.2018 13:32:06) ústní zkoušení se neomezuje. Asi někdo usoudil, že test je větší stres. U ústního můžeš dítěti pomoct, navést ho. Já osobně jsem mívala větší stres z ústního zkoušení než z testů.
|
Jordana |
|
(21.5.2018 15:12:40) Pro většinu dětí je větší stres ústní- asi jak jsou v tom samy ;-) před ostatními....
|
|
|
|
|