kuboslavka |
|
(8.11.2017 6:41:23) Potřebuji poradit. Dcera je ve čtvrté třídě. Doposud nebyly žádné problémy, třída byla bezproblémová. Teď ve 4. třídě dostali na každý předmět jiného učitele a od začátku roku sledujeme, že se ve třídě nic neděje. V matematice mají probraných 8 stránek, v některých dalších ostatních předmětech taky málo. ČJ se probírá formou 2 stránky se naučí, pak se tři přeskočí. Samozřejmě jsme se začali jako rodiče bouřit, škola slíbila nápravu, už je to 14 dní a jede se pořád ve starých kolejích. V hodinách se věčně supluje, střídají se učitelé, dohromady se z dětmi nic moc nedělá. Interaktivní tabule se téměř nepoužívá, do sešitů se vlepují občas úkoly na vyplňování, téměř nepíšou, pracovní sešity nevyplněné. Když dostanou úkol, musíme si zpětně najít a dceru často naučit jak na to, protože se to neučili. Stránky předtím v pracovním sešitě jsou nevyplněné. U ostatních rodičů je to stejné, taky svoje děti doma doučujou. Jsem hodně rozhozená. Školu znám léta a nevím, že by tu byl někdy takový problém. Nechala jsem si ze dvou jiných škol zjistit, co by děti měly umět a jsou opravdu hodně pozadu. Mají probranou tak třetinu. Z internetových stránek ze kterých bychom se měli dozvědět co právě probírají se léta nemění. Je z toho ve škole velké zle, ale pořád je to stejné. Už se to řešilo i zřizovatele (městský úřad), ale každý jen krčí rameny.
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(8.11.2017 6:54:50) Tak každá škola jede trochu jinak. Naše děcka mají na všechny předměty ( kromě výchov) svého učitele. Na VL mají učitelku. Teď ve 4. třídě mají obsah kontrolních prací: čj: 1) SLOVA JEDNOZNAČNÁ A MNOHOZNAČNÁ 2) SLOVA PROTIKLADNÁ A SOUZNAČNÁ 3) SLOVA NADŘAZENÁ, PODŘAZENÁ, SOUŘADNÁ 4) SLOVA SPISOVNÁ A NESPISOVNÁ 5) SLOVA CITOVĚ ZABARVENÁ 6) STAVBA SLOVA (KOŘEN, PŘEDPONA, PŘÍPONOVÁ ČÁST) 7) PŘEDLOŽKY A PŘEDPONY 8) ZDVOJENÉ SOUHLÁSKY 9) VYJMENOVANÁ SLOVA
mat: 1) PAMĚTNÉ SČÍTÁNÍ 2) PAMĚTNÉ ODČÍTÁNÍ 3) PÍSEMNÉ SČÍTÁNÍ 4) PÍSEMNÉ ODČÍTÁNÍ 5) NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLY 10, 100 A 1000 6) JEDNOTKY ČASU 7) JEDNOTKY DÉLKY 8) JEDNOTKY OBJEMU 9) JEDNOTKY HMOTNOSTI 10) DĚLENÍ SE ZBYTKEM 11) PÍSEMNÉ DĚLENÍ JEDNOMÍSTNÝM DĚLITELEM 12) SLOVNÍ ÚLOHY 13) BOD A PŘÍMKA 14) ÚSEČKA A LOMENÁ ČÁRA 15) DÉLKA ÚSEČKY A STŘED ÚSEČKY 16) POROVNÁVÁNÍ ÚSEČEK
To je zadání. Ve VL probrali - kraj hl. město Praha, Středočeský,Karlovarský, Ústecký, Liberecký, Královéhradecký, Pardubický, Olomoucký, JM, Vysočinu, Zlínský.
Přír: teď momentálně mají savce a ptáky.
AJ - dělali projekt rodina a teď měsíce.
Porovnání vůbec nemám, nevím, zda toho mají hodně nebo málo.
|
kuboslavka |
|
(8.11.2017 7:05:18) No tak podle tohoto seznamu neumí z matematiky téměř nic a z ČJ tak polovinu.
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(8.11.2017 7:18:41) A podle jakého vzdělávacího programu jedete? ( je to napsáno i na vysvědčení). My máme vzdělávací program " ŠVP Škola pro všechny"
|
kuboslavka |
|
(8.11.2017 7:24:37) Na internetu jsem našla : Vzdělávací program: 1. až 9.třída: Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání
|
kuboslavka |
|
(8.11.2017 7:26:57) Ty dvě školy z kterými jsem porovnávala kde jsou ve výuce, jedou podle stejných učebnic.
|
Jahala. |
|
(8.11.2017 8:22:37) Na stránkách té tvé ZŠ bude přímo jejich ŠVP.
|
|
|
|
|
|
Nella+2 |
|
(8.11.2017 8:34:31) Kraje??? Naše čtvrtacka ma probrany pravek, Samovu řiši a Velkomoravskou říši....
|
Lada2 |
|
(8.11.2017 13:57:27) Záleží na škole, čím začne. Je lepší začít republikou a dělat historii potom, protože potom v pětce na to rovnou můžou navázat pokračováním historie.
|
|
|
|
*Owls* |
|
(8.11.2017 8:32:19) Vzhledem k tomu, že, mimo jiné, už vysvědčení ze 4. třídy je důležité pro případné přihlášky na 8G a některá škola třeba končí a děti jdou do jiných prostředí, jednala bych co nejrychleji. Jestliže škola děti neučí, poslala bych tam školní inspekci. No poslat tam asi nejde, ale stížnost rodiče sepsat mohou. Držím palce.
|
|
Majákova |
|
(8.11.2017 15:57:07) Co podle tebe děti v hodinách dělají? Je divné, že je to ve všech předmětech. Kdyby to byl jeden špatný učitel, tak to pochopím, ale všichni? Můžeš si u ředitele vyžádat časově-tematické plány pro naši 4. třídu a porovnat jejich plnění.
|
kuboslavka |
|
(8.11.2017 19:43:11) Při hodinách se prý něco učí. Učitelé na matematiku, čj, přírodovědu i vlastivědu učí tyto předměty vůbec poprvé - a to je každý učitel jiný. Prý se dozvěděli, že budou učit až na začátku školního roku. Pro mě neuvěřitelné, ale je to pravda. V přírodovědě nám paní učitelka napsala, že největší důraz klade na úpravu sešitu. Kdyby mi to někdo vyprávěl, myslela bych si, že si ze mě dělá srandu
|
|
|
|