lela, rosa, niki |
|
(12.3.2017 20:06:10) Otazka - co delate s deravymi ponozkami? A co s deravymi kalhotami na kolenou- maminky kluku urcite znaji . Ja ponozky vyhazuji a u tech kalhot se prave rozhoduji- nekupuji drahe, tak kolem 300 KC. Pokud jsou nove, zasivam, pokud uz zdedene, taky vyhazuji. Nazehlovaky nejaka nemam rada, vypada to na starsich detech uz nejak blbe a je to takove tvrde a hlavne se to odlepuje. Mate nekdo nejaky jiny tip?
|
Katka. |
|
(12.3.2017 20:14:08) Ponožky vyhazuju a díru na koleni měl syn za 11 let asi 2x a to jí chtěl nechat, že je to in
|
Sněhulka a sněhuláčci |
|
(13.3.2017 19:51:44) Kluk měl dvakrát díru?? Bledě závidím. Taky nekupuju kalhoty drahé, za 300 max, ale i tak kdybych měla vyhazovat vše, co má díru, tak se nedoplatím:(. Takže ano, používám nažehlovací záplaty, které po obvodu obšiju, protože jinak se mi taky odlepují. Ponožky jsem vždy štupovala, své oblíbené štupuju dodnes, ale třeba dětí už ne, a zrovna nedávno jsem poprvé už nezaštupovala ani manželovi, donesl je a dožadoval se toho, a řekla jsem mu (se špatným pocitem, ale nebyl čas a síla), ať je vyhodí...
|
|
|
Ropucha + 2 |
|
(12.3.2017 20:14:09) Ponožky také vyhazuji. Na tepláčky jsem dětem z počátku našívala záplaty, docela jsem si s tím vyhrála, ale jak děti rostly a frekvence ničení se stupňovala, přešla jsem na nažehlování a posléze na vyhazování Došla jsem až k tomu, že jsem vyhodila i dražší rifle, které dítě roztrhlo po prvním použití. Dodnes mi ten nešetrný čin trochu tíží svědomí, ale už mě to spravování fakt nebavilo...
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(12.3.2017 20:24:37) to je škoda vyhodit. Švadlena tam udělá příčný šev a do něj tu díru jakoby vtáhne. Poznat není nic ( udělá to samozřejmě i na druhé nohavici ve stejném místě).
|
Ropucha + 2 |
|
(12.3.2017 21:01:08) Margotko, vidíš, to je zajímavá technika, o tom jsem nevěděla. Ale tady v tom konkrétním případě šlo o velké poškození na dvou místech (dítko si v družině vydatně zasportovalo), navíc skvrny od antuky, takže jsem to prostě rovnou vzdala.
|
|
|
|
|