Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(11.9.2016 13:59:22) Ahoj, mám někdy od dubna rychlovarku z K+B, nějaká Čína. Teď přestal fungovat vypínač. Má cenu ji reklamovat? Děkuji za názory. J.
|
HelenaPa |
|
(11.9.2016 14:11:13) Proč by nemělo? Ještě to není půl roku, záruční doba jsou roky dva. Tak nač váhat?
|
|
perko |
|
(11.9.2016 14:14:15) Samozřejmě reklamuj. Nač váháš. Máš 2 roky záruky.
|
|
kambala pláááckááá |
|
(11.9.2016 17:59:41) máš tolik peněz, aby ses na to mohla vykašlat?
|
Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(11.9.2016 20:43:11) No, nemám, ale už jsem tak zblblá z toho, že "na tohle se reklamace nevztahuje" a podobně, že se radši ptám, než to tam ponesu. Díky všem.
|
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(11.9.2016 19:34:16) Peníze Ti vrátěj, tam, kde jsi jí koupila. Je jedno jestli je to Čína nebo Amerika.
|
Pam-pela |
|
(11.9.2016 23:50:05) ..reklamace by se nevztahovala například na to, když člověk něco poškodí manipulací s výrobkem v rozporu s návodem k použití. Pokud by konvice byla nějak mechanicky poškozená - prasklá od pádu, s ustřiženou šňůrou nebo tak něco... .
První půlrok od nákupu se má za to, že vada existovala už při převzetí zboží - například vada materiálu nebo vada výrobní. Je tedy vždycky lepší reklamovat v prvním půlroce. A reklamovat co nejdříve po tom, co vada vznikla...
Jsou samozřejmě sporné případy, ale tady bych se vůbec neobávala, že by to mohlo dopadnou pro reklamující blbě.
|
|
|
|