Yuki 00,03,07 |
|
(17.2.2016 19:53:59) Monty, proč mu cokoiv rozmlouváš? ty mu rozmluvíš gympl, on pljde tam, kde chceš ty, nebude ho to bavit a vykašle se na učení úplně, ty budeš mít důkaz toho, že na učení nemá a ještě že nešel na ten gympl
přitom když mu nic rozmlouvat nebudeš, půjde na gympl, zkusí si to, dva roky místo zákaldky bude na gymplu, když ho to bude bavit, bude tam chtít zůstat a mákne, když ho to bavit nebude, půjde jinam na střední školu jako by z devítky, v čem je problém?
je to jako manželství na nečisto, když jsme spoilu bydleli na kolejích - zkusí, rozmyslí se, dokud o nic nejde
|
Kudla2 |
|
(17.2.2016 19:59:47) Přesně.
Považuju to za pózu od začátku do konce.
A s tím gymplem - fakt nechápu, proč chytrýmu dítěti rozmlouvat něco, co chce zkusit?
My jsme dítě na gympl nenutili (sami jsme váhali), když se SAMO rozhodlo, že jo, tak jsme ho maximálně podpořili. Neumím si představit, že bychom mu to rozmlouvali a proč bychom to dělali.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(17.2.2016 20:03:47) jj, taky podpořím nejmladšího, když bude chtít za dva roky na gympl, když to nepůjde, vrátí se na zákaldku, když to půjde, může se rozhodnout po kvartě, ale jestli chce dokázat sám sobě, že na to má, já ho podpořím - i když si myslím, že gympl a pak vš pro něho fakt není, třeba mi ukáže, že se pletu, už to ukázal několikrát, jak ho někdo špatně odhadl,
a takový dětí je spousta
|
Kudla2 |
|
(17.2.2016 20:07:29) já bych si hlavně netroufla dítěti určovat, na co má a na co nemá, pokud by ho srdce někam jasně táhlo, což byl náš případ a patrně i případ Monty.
Kdo jsem já, abych toho mohla být arbitrem?
(A když se to nepovede, tak nebude moct nadávat na mě, ale jen na sebe )
|
Yuki 00,03,07 |
|
(17.2.2016 20:09:36) ANo, Kudlo, nadávat jen sobě, zato když ho dotlačí někam, kde být nechce, bude mít fackovacího panáka a Monty sem bude psát, co má dělat, že syn bojkotuje školu
|
Kudla2 |
|
(17.2.2016 20:13:13) Yuki,
mám kamaráda, kterýho rodiče dotlačili na učňák, ačkoli chtěl dělat nějakou uměleckou školu (v dobrý víře, že "aspoň bude mít svý jistý"), uměleckou školu mu zatrhli.
Dodneška jim to nezapomněl (teda ne že by neodpustil, ale když se o tom zmiňuje, tak trochu s trpkostí) a dodneška to cítí tak, že mu ta umělecká škola chybí.
|
|
|
|
|
|
Monty |
|
(17.2.2016 20:05:51) Kudlo, třeba proto, že to není škola pro něj.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(17.2.2016 20:07:47) Monty, jak ty víš, co je pro něho?
vědělas to možá, dokud byl malý, ale v pubertě se tě už nechce ptát a chce si dělat věci po svým a od tebe čeká maximálně maximální popdporu, nic víc jestli mu budeš mluvit do jeho budoucnosti, vykašle se na tebe, ale napřed na sebe, nedělej to
|
Monty |
|
(17.2.2016 20:10:44) Yuki, přesně naopak. Když byl malý, tak jsem si myslela, že by měl jít na gympl. Vyvíjel se směrem, který tomu neodpovídá. A nevím, proč to pořád někomu stojí za to, aby to vytahoval.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(17.2.2016 20:12:57) Monty, on se vyvíjí, mění, nedávno jsem v diskusi psala, že kdyby nejstarší nebyl na gymplu, asi by se tam letos ani nedostal, naštěstí tam už je, protože v tomto věku lenost vítězí nad inteligencí
dej mu víc důvěry, víc zodpovědnosti za sebe samýho, co ti to udělá? když se nedostane, není co řešit, když se ostane, má dva roky na zkoušku, co lepšího může být? nebude tě to nic stát, on si to zkusí
|
Monty |
|
(17.2.2016 20:15:38) Yuki, probůh, nic mi to neudělá, když na tom bude trvat, ať si ty přijímačky zkusí. Nedostane se tam tak jako tak, proto mu to rozmlouvám, je to totiž zbytečný. A fakt nechápu, proč je to takové téma, že někdo nechce, aby se dítě hlásilo na gympl.
|
JaninaH |
|
(17.2.2016 20:19:17) Monty, protože tu kolem toho šíříš předsudky, které se ti diskutující snaží znovu a znovu vyvracet. Vždycky se někdo chytí.
|
. . |
|
(17.2.2016 20:27:20) Janino jo, vždycky se někdo chytí, protože podle toho, co tu Monty o S píše, je to všestranně nadanej kluk, a na gymplu by se (již touhle dobou) býval mohl zabývat francouzštinou, biologií, mít výtvarný seminář, a kolem sebe lidi, se kterými by si mohl pokecat nejen o holkách. Místo toho se drtí stovky údajů o afrických státech, zato biologii si studuje sám doma z literatury (a Monty příležitostně lká, co jí to stojí peněz, ty knížky).
|
|
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(17.2.2016 20:19:55) Monty, nneí to téma, je to jen názor, stejně jako ostatní názory tady, je to názor, který vychází ze źkušensoti mám jí s dětma víc než ty, nemyslím tím vlastní, ale ve škole, fakt potřebují podporu rodičů víc než co jinýho, znalosti jsou jen část jejich úspěchu, těžko říc,t jesli větší nebo menší část, jak u koho
|
|
Kudla2 |
|
(17.2.2016 20:45:24) "Nedostane se tam tak jako tak, proto mu to rozmlouvám, je to totiž zbytečný."
Kurňa, a proč mu to rozmlouváš, proč ho tam nenecháš prostě JÍT, ať si teda tu hubu nabije sám?
Aby Ti nevytřel zrak, kdyby ho náhodou vzali?
(Jsem přesvědčena, že jestli by rodiče něco NEměli dělat, tak programovat dítě stylem "stejně se ti to nepovede, nemáš šanci" )
|
Monty |
|
(17.2.2016 20:52:15) Kristova noho, Kudlo... když tam bude chtít jít, ať si tu hubu nabít jde, na rozmyšlenou má ještě 14 dní. Nikdo mu to nezakazuje, pouze konstatuji, že tam jde zbytečně.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(17.2.2016 20:52:50) nesrážej ho, pmož mu trochu aspoň tím :)
|
|
Kudla2 |
|
(17.2.2016 20:58:59) twe Monty, kdyby mě doma sráželi tak, jako Ty srážíš jeho, tak bych asi neměla ani maturu...
Přijde mi to nelogický - na jedný straně se prsíš, jak to všecko necháváš na něm, na druhý straně se ho snažíš dost negativně ovlivňovat a srážet.
|
. . |
|
(17.2.2016 21:00:44) "Přijde mi to nelogický - na jedný straně se prsíš, jak to všecko necháváš na něm, na druhý straně se ho snažíš dost negativně ovlivňovat a srážet."
no, taky mi to tak připadá.
|
|
Monty |
|
(17.2.2016 21:08:17) Kudlo, a ty jsi ve třinácti letech zírala na matematický úkoly z pátý třídy jako husa do flašky? Vážně? Nevím, jestli mne doma sráželi nebo ne, ale byla jsem vychovaná tak, že kdo něco chce, musí pro to reálně něco udělat. Když to neudělá, tak ničeho nedosáhne. Už tě vidím, jak nadšeně vyprávíš dítěti, který per huba vykládá, jak chce na gympl, ale od ZÁŘÍ si doma nevypočítalo jedinej příklad, jak se tam určitě dostane a jak ho v tom podporuješ. Vytištěný úkoly z matematiky vč. vzorových přijímaček má naštosováno v knihovně mraky - ani na to nesáhl. Poslala jsem mu x odkazů na online testy - neudělal si ani jeden. Takže sorry, ale opravdu mu nebudu tvrdit, že s tímhle přístupem má vůbec smysl k nějakým přijímačkám chodit. On se totiž té matice nevyhne NIKDE, kromě umělecké školy. A pokud ji tak nenávidí, že není ochoten vyřešit stupidní příklad o tom, jak se Anička učila 5 hodin 20 minut, z toho matematiku o 50 minut déle než češtinu, tak se jinam ani dostat nemůže. Tím bych to, s dovolením, uzavřela - už to tu bylo mockrát a nemá smysl to točit pořád dokola.
|
Federika |
|
(17.2.2016 21:14:21) Monty, já chápu, že tě to štve, mě by takovej postoj taky vytáčel a nejspíš bych dítěti taky řekla-víš, co, trhni si. Já jen nevím, jak to u vás probíhá. Já nemám nijak uvědomělý děti, takže jsem to musela dělat tak,že prostě přišel ze školy, já jsem řekla-chvíli si dělej,co chceš, za čtvrt hodin y tady nástup v kuchyni,testy, máš na to 60 minut. A přijít museli. většinu moc čas nebyl, tak jsem využila nějakých těch zkoušek nanečisto, tam prostě sedět ty tři hodiny museli,nedalo se zdrhnout nebo se na něco vymlouvat. Kdybych jim poslala testy online neb jim řekla, že testy mají v knihovně tak to taky zůstane nedotčený.
|
|
. . |
|
(17.2.2016 21:20:45) Monty, mezi "nadšeně vyprávíš dítěti, jak se tam určitě dostane a jak ho v tom podporuješ" a "odkládám podpis a doufám, že si to ještě rozmyslí" případně dokonce "rozmlouvám mu to" existuje široký prostor. Vůbec nechápu, proč mu to rozmlouváš, když se ty přijímačky dají kráááásně využít k názorné ilustraci toho, co se stane, když na tu matiku nesáhne a nesáhne. Pokud by se zázrakem dostal, ok, bude tam a uvidí se, jestli je to pro něj (ne)vhodná škola. Patrně se nedostane, ok, bude na příští přijímačky vědět, že něco málo by to chtělo spočítat, no nebo se PZ s matikou vyhne obloukem, a zkusí si aspoň pohlídat ten prospěch na ZŠ.
|
Ráchel, 3 děti |
|
(17.2.2016 21:32:28) tak tak. takhle to hnulo s mým synem - až tvrdá srážka s realitou.
|
|
Monty |
|
(17.2.2016 21:41:52) Slupko, jaký "příští přijímačky"? Žádný bez matiky nejsou. Kromě umělecké školy. Jít někam, abych si v praxi ověřil, že to bez matiky nejde a matiku řešit nehodlám je zhruba na úrovni Cimrmanova experimentu, kdy si ověřil, že vypouštěním dýmu do vody zlato nevznikne.
|
. . |
|
(18.2.2016 10:27:28) Monty, přijímačky z devítky. Fakt nevím, kde se (ne)dělají PZ z matiky, hledat to nebudu, ale z té devítky nebude takový nával, takže mu stačí poloviční matematický výkon.
Mmch dívala jsi se na to Mensagymnázium?
|
Monty |
|
(18.2.2016 10:46:48) Slupko, jo, dívala, a ukazovala jsem mu to, ale on piští, že dělá ty obrázky k talentovkám a chce, aby je aspoň někdo viděl, takže ty přijímačky zkusit chce. Jeho věc, když je blbej a nechápe, že mu matiku nikdo neodpustí, ani kdyby maloval jako Picasso...
|
. . |
|
(18.2.2016 12:29:05) Monty, jasně, však jsem všema deseti pro, aby šel na PZ vybraného gymplu (a ty abys mu v tom nebránila ani povytaženým obočím ), ukázal obrázky, zjistil, jak na tom v čem je (zpětná vazba od gymplu, srovnání s ostatními uchazeči - ať jde o talentovky či ostatní části přijímaček), a pak, kdyžtak, další možnost. To se vzájemně nevylučuje. Píšou (na MG): "V případě volné kapacity přijímáme uchazeče i do ostatních tříd naší školy v průběhu celého školního roku. Tito uchazeči musí splnit pouze jednotná kritéria přijímacího řízení – školní část přijímacího řízení." (školní část přijímacího řízení = IQ test, test struktury inteligence, motivační pohovor)
|
|
|
|
|
|
Kudla2 |
|
(17.2.2016 22:18:55) Monty,
když bych věděla, že na tu školu chce, tak bych především nedopustila, aby na to ani nešáh.
|
Monty |
|
(17.2.2016 22:27:00) Kudlo, to bych ráda věděla jak. Kdyby totiž opravdu chtěl, tak pro to něco dělá. Kdo nedělá a jen kecá, ten zas až tak moc nechce.
|
|
Kudla2 |
|
(17.2.2016 22:36:52) Normálně.
Dovedla bych ho na zkoušky nanečisto (což v Praze bez problému jde).
Sehnala bych ty testy a direktivně mu určila, že je bude každej den/obden/jednou tejdně/cojávim dělat. A dohlídla bych na to, aby to fakt udělal.
Něco jako říkala Federika.
|
Monty |
|
(17.2.2016 22:41:44) Kudlo, jestli tě baví dívat se na dítě, který sedí nad papírem, tužkou se škrábe ve vlasech a nepočítá, tak věř, že jsou i tací, které to nebaví vůbec.
|
Federika |
|
(17.2.2016 22:43:49) Monty-řekneš mu-dělej, máš na to 60 minut a on se fakt 60 minut škrábe v hlavě a neudělá nic?
|
Kudla2 |
|
(17.2.2016 22:46:26) Federiko,
to mi taky neleze do hlavy.
|
|
Monty |
|
(17.2.2016 22:48:45) "...řekneš mu-dělej, máš na to 60 minut a on se fakt 60 minut škrábe v hlavě a neudělá nic?"
Federiko, ale jo, udělá... jeden příklad. Po půlhodinovým opakování "počítej", "počítej", "neškrábej se v hlavě", "nekoukej z okna"... sorry, nemám na to nervy, manžel taky ne, ten dospěl k názoru, že si z nás prostě dělá srandu.
|
Federika |
|
(17.2.2016 22:50:24) tak v tom případě nevim. Má výdrž, teda. Moji kluci by nevydrželi jen tak se vrtat půl hodiny ve vlasech a nic nepočítat. A jestli je to tak, tak...asi holt na ten gympl nechce, no...V tom případě byhc se na něj taky pěkně vyto....
|
. . |
|
(18.2.2016 10:57:54) Federiko (a všichni, kdo tomu nevěří), jsou děti, které se vydrží ne 60 minut, ale hodiny se drbat ve vlasech, koukat z okna, prostě na první pohled nic nedělat. Ve skutečnosti si myslí na svoje. Nenudí se. Když k tomu (např. počítání) má odpor, neudělá to. Může nahlas přečíst příklad, ve skutečnosti vůbec nevnímá, co přečetl. Atd... kdo nezažil neuvěří. Co s tím teď moc nevím, dle mého se to dalo "chytit" někde ve druhé třídě (?) v zárodku.
Mmch Monty byl na tom "doučku" tady u někoho z rodiny.cz, kdo to nabízel? Tuším jste se domluvily na "hned v pondělí" - ale snad již minulé... jak to dopadlo?
|
Monty |
|
(18.2.2016 11:00:34) Slupko, jo, byl tam... a dopadlo to jako obvykle, půlku příkladů nedopočítal - "nestihl" - a že by se k nim doma vrátil? Přes asi tak 100x opakované "už jsi dopočítal ty příklady?"
|
. . |
|
(18.2.2016 12:30:02) Monty tak fajn, půlka příkladů hotová je víc než 0-1 doma
|
Monty |
|
(18.2.2016 12:37:42) Slupko, hm, jenže to byly příklady pro páťáky. On totiž není problém ani tak v tom, že by něco nevypočítal - nakonec to vypočítá, ale neskutečně dementním způsobem nad tím přemýšlí, pořád v tom hledá něco, co tam vůbec není, stokrát mu řekneš, jak si může to či ono zjednodušit (příklad - máš sečíst dvě čísla, která obě končí pětkou a tři možnosti, z nichž jen jedna končí nulou... on to bude pět minut počítat, místo aby si řekl, že dvě pětky na konci nemůžou dát výsledek s osmičkou nebo čtyřkou), vysvětluješ mu, jak si zjednodušit velkou násobilku... je to marný, je to marný, je to marný. Proto ve škole odevzdá půl písemky. Jo, třeba ve fyzice je hezký, že přijde na princip, i když nezná vzorec, jenže v písemce tohle nikoho nezajímá, tam se jede na čas. Ony i ty SCIO testy, co dělali ve škole nedopadly špatně v tom, že by toho měl hodně blbě - ne, měl skoro všechno dobře, měl tam dvě chyby, ale stihl polovinu toho, co měl vypočítat.
|
|
|
|
Monty |
|
(18.2.2016 11:01:45) "Ve skutečnosti si myslí na svoje. Nenudí se. Když k tomu (např. počítání) má odpor, neudělá to. Může nahlas přečíst příklad, ve skutečnosti vůbec nevnímá, co přečetl."
Ano, velmi přesná definice.
|
|
|
|
|
|
Kudla2 |
|
(17.2.2016 22:45:25) Monty,
no, tak přeci jenom jako rodič máš určitý páky... zvlášť když je to něco, o co dotyčnej stojí.
|
Kudla2 |
|
(17.2.2016 22:54:33) jentakj,
ale tady se nejedná o to, že by tam NEchtěl, to bych ho taky nenutila.
Ale tady ten tam patrně chce a patrně moc.
Takže bych ho v jeho vlastním zájmu trochu zmermomocnila. Přeci jen v těch 13 ještě máš jako rodič fyzickou i psychickou převahu...
|
Monty |
|
(17.2.2016 22:57:29) Kudlo, ty nečteš, co píšu? Jak může někdo chtít na gympl a zároveň nechtít vypočítat jedinej debilní příklad o Aničce? Já si ho posadím vedle sebe, otevřu test na netu... a on na to čučí... nedělá nic. Jasně, může jít na přijímačky a ověřit si, že vyfukováním kouře do vody zlato nevznikne, ale já tak nějak z principu nejsem přítel zbytečných aktivit.
|
Yuki 00,03,07 |
|
(17.2.2016 23:00:50) Monty, proč sedí 13letej kluk vedle tebe?
já jsme poslala syna do ložnice, měl takm klid od bráchů, s tím, že jestli se chce dívat na film, hrát na počítači..., pak bude mít hotovo a bylo mi jedno, jestli se drbe hodinu ve vlasech a pšt minut maká, měl na to hodinu, než mělo přijít to, co chtěl dělat
teda pokud jsem byla doma, o víkednu třeba
ale sedět vedle něho? to se dělá v 1. třídě
|
Kudla2 |
|
(17.2.2016 23:02:39) co by neseděl?
já bych asi, kdyby to už jinak nešlo, udělala pár příkladů s ním.. fakt si neumím představit, že by to bojkotoval, pokud by nebojkotoval celou tu školu...
|
Monty |
|
(17.2.2016 23:08:19) Kudlo, to už taky máme za sebou. Myslím tím "pár příkladů s ním". Ty mu něco vykládáš, on se dívá do blba nebo se tě zeptá na želvušky. Nemá to smysl a žádná matka Tereza ani otec Tereza s nekonečnou trpělivostí se v naší rodině nevyskytuje. Dítě samotné chodí světem a vykládá, jak by hrozně rádo studovalo biologii, ale když je tam ta matika, tak se toho musí vzdát. Docela trapný, ne? Bavíme se o matematice ze základky, kterou se dokáže naučit i cvičená opice. Nebo ty pokládáš za normální tvrdit, jak chceš sebrat ze země zlatou cihličku, strašně moc to chceš, ale protože by ses pro ni musela ohnout, tak ji musíš nechat ležet?
|
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(17.2.2016 23:05:42) přes týden jsme byal vpráci, tam mi bylo jedno, jak si to zařídí, ale o víkendu jsem byla někde blízko = doma a on zavřený v ložnici, a měl na to ten vyhrazený čas, to totiž pomáhá nejvíc, když děcko ví, že k počítači může od 5 do 6 a podmínkou je v 5 mít hod´tovou práci, pak to stihne :))
proptže od 6 už tam je brácha a prostě toto je jeho vyhrazený čas, jindy nemá nárok
matka Herodes :))
|
Yuki 00,03,07 |
|
(17.2.2016 23:11:17) v 5. třídě víc rozhdoně dovolený neměli, teď už jo, tenkrát ne malý má 9 let, i půl hodiny je pro jeho nervovou soustavu likvidační, ale pro tu půlhodinu udělá všechno na světě :))
jsem vyděrač, ale vychází mi to :))
|
Federika |
|
(17.2.2016 23:16:03) věci do školy jo, pak dělá Khanovu školu,v angličtině, to taky, ale ne pitomý hry, ty ho úplně vyřadí
|
Federika |
|
(17.2.2016 23:22:40) nenávidím ty hry, on je do nich úplně zažranej, že nevnímá, neslyší, nevidí...A protože je i v reálu mimoň, tak při těch hrách je tuplovanej, musím s ním zatřást, když ho chci hodit do normálu radši mu dám anglickou knížku nebo tu Khanovu akademii, ta je úplně super...
|
Federika |
|
(17.2.2016 23:27:29) já nemůžu, on do toho buší, nepříčetně, koulí očima, vykřikuje, vypadá jako šílenec, rozcuchanej....Pak mu řeknu,aby se osprchoval, on se bezmyšlenkově vysvleče, sedí tam nahej, je mu to jedno, opět buší, koulím očima, mlátí do toho rukama... tak na něj zařvu:" už máš to pyžamo???!!!!!! A on, úplně bez sebe, mezi koulením očima a mlácením do monitoru řekne" mám" a buší dál, nahatej.... To fakt nejde....
|
Federika |
|
(17.2.2016 23:33:04) Jo, D. má ADHD, je totální mimoň. On se do toho dokáže úplně zabrat, umí se v ten okamžik maximálně soustředit,ale nevnímá už nic jinýho, kdybys kolem něj střílela nebo kdyby hořelo, nevnímá, je vypnutej. A ak u delší dobu trvá vrátit se do normálu. nedělá mu to dobře,prostě, proto to omezuju.
|
Federika |
|
(17.2.2016 23:38:44) my máme vyzkoušeno-organizovanej program, pravidelnej, domluvenej a krátkej čas na počítači, televizi prakticky nemá, hodně sportu a dostatek spánku.
|
Federika |
|
(17.2.2016 23:44:23) D. má třikrát týdně fotbal, o víkendu zápasy. Pak má dvakrát týdně British council, takže vlastně čas jen tak pro sebe veškerý žádný, ale jemu to vyhovuje, on jinak tak nějak neví, coby...A pak by právě zasedl k počítači...
|
Federika |
|
(17.2.2016 23:51:46) u nás je jen problém organizačně-malá má 4 krát týdně tréninky a jednou angličtinu, on třikrát týdně tréninky a dvakrát angličtinu, každej jinde a je třeba je rozvézt)
|
Federika |
|
(17.2.2016 23:58:33) Jentakj, malá měla třeba od 5 let angličtinu plus 16 hodin tréninku týdně, byla zvyklá. D. měl o něco míň ,ale je to fakt o zvyku. Když jsou nemocní a mají pauzu, najíždí se hůř, jinak ale pohoda, navíc jim pak všechno-úkoly a tak,zaberou mnohem míń času.
|
Federika |
|
(18.2.2016 0:06:36) ale to jo, Jentakj, taky bych se zařídila podle toho.Moje děti to zvládají dobře, s tím,že když se "zastaví", najednou jim začne všechno dlouho trvat, jsou takový zpomalený, mě to rozčiluje.... Jakmile se zase rozjedou, zvládají všechno mnohem rychlejš as takovým nadhledem.. Občas ale pauzu potřebujou, když to vidím, zabrzdím třeba na den, nejdou ani do školy...
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(18.2.2016 0:12:11) jj, ten rozjezd po týdnu volna je šílený a září je krize, než se já naučím, kdy má kdo kde být a oni než si zvyknou na tolik práce
ale s pubertou ubývá kroužků, nejstarí švihnul hudebkou, i když asi halvně kvůli učiteli, to přidalo spoustu času, kvůli dojíždění jsme zrušili angličtinu, když ji měli i ve škole, zas tak dobrá nebyla, takže už toho teĎ není tolik, malý má teda 4 dny plný, ale on nemá ještě odpoledky, ti dva starší mají občas odpoledku a míň kroužků
|
Federika |
|
(18.2.2016 8:14:40) tak já počítám s tím,že s pubertou se to může změnit..Zas už pak budou mít třeba jiný činnosti a budou nastartovaný. nejstarší už taky žádnej sport nemá,sem tam posilovnu-ale on nikdy moc o nic nestál
|
|
|
|
|
|
|
Yuki 00,03,07 |
|
(17.2.2016 23:55:47) Federiko, jak u toho stíháš práci? já poloviční pvazek, z donucení, ale i tak nestíhám všechny aktivity dětí, ale bylo to horší, teď je aspoň nemusím vodit až do dveří, nemusím parkovat :)) a taky aspoˇ někdy už můžou sami, pokud je dost času a dobrá doba, jednou týdně stíhají bus do kroužku :))
|
Federika |
|
(18.2.2016 0:00:12) Yuki, hodně blbě. proto se těším,až je jednou všechny udám na nějaký gymply v dosahu MHD, protože už občas fakt nemůžu.A jsem překladatelka,takže do rána pak času dost jak kdyis řekl nejstarší v první třídě paní učitelce, na otázku-co dělá máma:" nevim přesně,ale pracuje hlavně v noci..."
|
Yuki 00,03,07 |
|
(18.2.2016 0:01:02) paní učitelka měla nepochybně jasno
|
Federika |
|
(18.2.2016 0:03:46) no dívala se na mě pak docela podezřele
|
|
|
Jahala. |
|
(18.2.2016 11:07:14) Jo takhle holka rekla maminka ma noční ji nevolejte ona ted spí a co dělá? Kontroluje prázdný flašky pracovala jsem ve fabrice v laboratoři
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Federika |
|
(17.2.2016 23:12:57) já nepouštím ani hodinu na PC,ani o víkendu. Jen věci do školy a mimo fakt chvilku. Ale u nás to má svý důvody, D. je mimoň a pokud ho nechám u počítače, je mimo úplně a těžko ho z toho dostat
|
|
|
|
|
|
Federika |
|
(17.2.2016 23:01:35) Monty, je teda fakt, že nečtu všechno,ale tys to ale často prezentovala tak, že má v knihovně testy, pak má ještě online testy,ale nedělá nic. Jako že tys od něj očekávala samostatnou iniciativu a když ji nemá, tak nazdar. Pokud je to tak,jak píšeš te´d, tak by mi samozřejmě taky už došla trpělivost a vykašlala bych se na to.
|
|
|
|