| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Zamítnutá reklamace u Bati

 Celkem 38 názorů.
 ALL 


Téma: Zamítnutá reklamace u Bati 

(14.2.2016 22:52:14)
Zamítli mi reklamaci bot u Bati. To mi napsali mailem, důvod zatím neznám, ten se dozvím až v prodejně. U jedné boty praskla podrážka, zatím ne úplně skrz, ale je v ní díra (v gumové podešvi), takže jednak se dá očekávat, že se bude dalším nošením zvětšovat, jednak při chůzi bota vydává nepříjemný zvuk při každém kroku (doslova "prdí"). Vůbec jsem zamítnutí nečekala, připadalo mi to jako jednoznačná, neopravitelná a mnou nezpůsobená vada. Boty jsem měla rok, ale nosila je jen pár měsíců - jen v zimě, tedy koncem loňské a začátkem letošní zimy. Jinak jsou v pořádku, nejeví známky velkého opotřebení, nosila jsem je jen ve městě v mírném počasí (v souladu s tím, k čemu jsou dle vzhledu určeny).
Vím, že oficiálně mi zbývá jen cesta soudního znalce (za cenu vyšší než boty) a soudu, do čehož se mi samozřejmě nechce (na což firma zřejmě taky spoléhá).
Máte nějakou jinou radu a zkušenost, jak postupovat? Kam se obrátit? Četla jsem tu něčí tip obrátit se doporučeným dopisem přímo na vedení, ale kam se obrátit u takhle velké firmy? Jaké oddělení, jaké jméno? Poradíte?
Díky za všechny tipy!
Jinak si připadám jako blbec, protože jsem zrovna u Bati utratila peníze za dvoje další boty a můj muž taky. Kdybych věděla o zamítnuté reklamaci, už jim nedám ani korunu.
 elabela 
  • 

Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(14.2.2016 23:30:06)
obrátila bych se na sdružení obrany spotřebitelů
 ALL 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 8:51:20)
Šuplíku, myslíš písemně? A komu to adresovat?
 Tragika 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 0:49:35)
Já bych rok staré boty nereklamovala. Najde se celkem dost chytráků, kteří nosí celý rok boty, pak je přijdou reklamovat, vezmou jiné a tento postup opakují pravidelně, takže jsou obuti zdarma po zbytek života.
 Margaret 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 8:41:40)
Jasně, celoročně - loňské léto bylo doslova ideální pro nošení zimní obuvi ~t~
 margotka78 alias shit-roller 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 8:44:55)
~t~
 radka 
  • 

Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 10:50:55)
zboží má vydržet 2 roky
takže jak chytráci?
samozřejmě se reklamace nevztahuje na opotřebení, onošení atd.
 Saamajna 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 0:51:59)
Jak dlouha je zarucni doba na BOTY?!

Mam pocit, ze v Nemecku 6 mesicu; tak asi nejdriv pohledat, jak dlouho v Cechach....
 Tragika 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 1:09:51)
Záruční doba je 2 roky, ale zakladatelka by si měla dobře pročíst reklamační řád. Životnost podešvě se totiž v mnohých případech neshoduje s délkou záruky. V ČR lidi nejvíc reklamují boty, což mne nepřekvapuje. Sezonní obuv lidi běžně nosí celoročně a myslí si, že boty za tisícovku budou nosit 8 měsíců v roce x let. Znalecký posudek vyjde minimálně na 1500,-Kč, takže bych se v případě prasklé podešve opravdu dále neangažovala. Argumentovat, že jsem měla boty na noze 3x, když vypadají jako po 200 km tůře?
 Pam-pela 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 1:42:10)
Jo, délka záruky se nemusí rovnat době trvanlivosti zboží...obuv i jiné věci se spotřebovávají...
Do půl roku se firmy k reklamaci většinou staví vstřícně, protože se má za to, že vada vznikla při výrobě nebo jde o vadu materiálu - často zákazníkovi bez problémů vyhoví.
Dál (po půlroční záruční době) je to prostě sporné. I když prasklá podešev by mě taky asi naštvala.

Baťa je tímhle přístupem docela známý, už tam taky nenakupuju, a to reklamuju cokoli velmi výjimečně a střízlivě, protože reklamace řeším skoro každý den z druhé strany a je mi to oboustranně nepříjemné.
Fakt je, že někdo by chtěl po dvou letech vlastně "nový" neopotřebovaný výrobek, někteří lidi jsou v tomhle hooodně nesoudní...nebo to "zkouší", nevím, to jsem ještě nezjistila.
 HelenaPa 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 6:49:50)
Jestli jsou to boty sezónní, tak jsou sice rok staré, ale nejsou rok nošené. Nebo vy nosíte v létě zimní boty? Nevidím důvod proč hned podsouvat autorce snahu podvést Baťu.
 Černá kronika 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 7:08:28)
Mě to taky překvapuje. A i to, že co by člověk měl čekat od bot za tisícovku? Vždyť tisícovka za letní obuv, zimní obuv, sportovní obuv po tisícovce pro čtyřčlennou rodinu každý rok (pokud je rok už dlouhá doba nošení....) je minimálně 12 000 Kč při faktu, že každý bude mít opravdu jen jeden pár bot. To mi přijde hodně peněz. Boty za tisícovku už musí přeci něco vydržet. Neřeknu od Vietnamců boty za 300 Kč, ale pokud koupím boty v normálním obchodě, tak od nich čekám trochu víc. A jo, dneska už i umělý kozačky na podrážce jako šlupka stojí kolikrát kolem 1500 Kč a když pak je má člověk nosit jen jednu zimu, tak to mi normální nepřijde.
 Lída+2 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 9:06:36)
Černá kronika, boty jen za 1000Kč jsem si už teda dlouho nekoupila...většinou to není kožené, nebo to nemá XXvěcí, které po tom požaduju.

Třeba já se nyní rozšoupla a sehnala jsem kožené černé lodičky s nízkým podpatkem a podšívka má chlupy, jako zimní bota....do tohoto počasí ideální.....a nemusím běhat v kozačkách.
Já mám teda s botama problém, že mi jsou široké, tyto ne.....takže z ceny mi bylo trochu zle, ale manžel mě ukecal....když mi jsou.
 Pam-pela 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 14:32:27)
Heleno, sezónní nesezónní, to se tak při reklamaci neposuzuje...prostě je důležitý den nákupu a první půlrok. Vypočítávat, co kdo měl kdy a jak dlouho na sobě, to se asi nedá...i když i tohle znám.

A já nic nepodsouvám, psala jsem, že mám s ba´tou taky špatné zkušenosti...a prasklá podrážka je sporná určitě.
Že si ale někteří lidi myslí, že si rok dva použijí nějakou věc a když ji nepotřebují, vrátí, to je taky pravda...to ale nebylo myšleno na zakaladatelku.
V tomhle případě bych taky chtěla vysvětlení, jak k prasknutí mohlo dojít....

 ALL 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 8:54:31)
Tragiko, nevypadají jako po tůře! Píšu, že jinak jsou ve velmi dobrém stavu! Pouze je prasklina v gumové podrážce, podle mne tam byla od začátku, ale bohužel mi to došlo pozdě. Nejdřív mi to "prdění" nebylo moc nápadné, přes léto jsem na to zapomněla, na podzim se mi to připomnělo a až po pár týdnech mi to došlo, že to není v pořádku, a teprve jsem si podrážku pořádně prohlédla.
 radka 
  • 

Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 10:52:57)
tak v tom případě ti to pravděpodobně zamítli z důvodu, žes to neoznámila hned, jak jsi na vadu přišla
 ALL 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 12:51:32)
To oni nemůžou vědět, kdy jsem na vadu přišla, ne? Navíc ve chvíli, kdy jsem podrážku prohlédla a prasklinu našla, tak jsem šla reklamovat.
Já spíš očekávám, že se dozvím něco v tom duchu, že jsem si je mechanicky poškodila sama - asi že jsem vzala nůž a schválně do podpatku z boku (!) řízla.
 Lída+4 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 13:14:29)
Taky pěknej nesmysl. Dcera teď úspěšně reklamovala boty, kde k závadě došlo cca před půl rokem - prostě dřív nenašla účtenku. Problémy jí nedělali žádný, mohla si vybrat cokoli jinýho v tý ceně. Ovšem nebyl to Baťa, bylo to u Hervise.
 ALL 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 8:54:31)
 Lída+2 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 5:35:07)
ALL , já si takto koupila boty též, do 14dní mi praskla podrážka, manželovi vrátili peníze na místě.

A byl to BAťa.....divné.....pravda je, že tam skoro nenakupuju, vyjimečně....

No uvidíš, možná se jim zdá, že jsi to moc onosila......nebo nebyli dost vymydlené. To se stalo známé, málo umyla obuv co šla reklamovat.

Osobně je to pro mě dlouhá doba, protože pokud to člověk nosí, mohl by jim to tam nosit donekonečna.....,ale zase ty zimní asi moc nenosila....no je to blbý.....
 ALL 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 10:39:33)
Lído, boty byly vymydlené a málo onošené, nosila jsem je jen koncem loňské zimy a začátkem letošní zimy, pouze ve městě na asfaltu, když nemrzlo a nebyl sníh - do horšího a chladnějšího počasí a do terénu nosím jiné.
Nikdy dřív jsem neměla s reklamací potíže, vždycky to vyřídili kladně, i u Bati, ale je fakt, že to bylo už dávno.
Došlo mi, že takhle nikdy nemusí prodejce reklamaci uznat, protože kdo by se opravdu soudil kvůli tisícovce, že. Takže záruční lhůta zní hezky, ale v reálu je na prd.
 Lída+2 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 13:07:50)
ALL, jj já jen, že mě to napadlo......

Manžel kdysi dávno reklamoval zimní boty syna a vadily jim i 2 zaseknuté kamínky v té zimní podrážce v drážce.....~8~ jinak byli čisté.......

Manžel si tam s nima popovídala uznali mu to.....

PAní mu totiž mlela něco v tom smyslu, že nejsou čisté....některých je asi představa, že to člověk nosí jen doma~t~
 jana 
  • 

Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 7:04:26)
Mám podobnou zkušenost. Též Baťa a prasklá podrážka u bot 2 měsíce starých. Na naší prodejně reklamaci posuzovala vedoucí! Do papírů jsem jí napsala, že nesouhlasím a ihned jsem napsala e-mail přímo na Baťu Zlín. Ozvali se mi, boty jsem měla odnést opět na prodejnu a reklamci posuzoval oblastní ředitel. Až ten reklamaci uznal, byli nám vráceny peníze. Od té doby jsem k Baťovi nevlezla.
 ALL 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 8:48:15)
Jano, prosím Tě, kam přesně jsi ten mail poslala? Na jaké oddělení, případně na jaké jméno?
 jana 
  • 

Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 9:20:20)
Přesnou adresu si už nepamatuju. Ale bylo to přímo do Zlína na nějakou jejich centrálu, nebylo to na žádné jméno. Poslala jsem jim i rozsříhlou kartičku Baťa klubu, jako že jsem s nimi skončila :) Popsala jsem jim situaci, že nejsem spokojená, jak může reklamaci posuzovat vedoucí prodejny. A oni se již spojili s naší prodejnou.
 ALL 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 10:29:24)
Když tohle se neřešilo v prodejně, tohle poslala prodejna někam na posouzení, to postupovali správně...
 jana 
  • 

Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 17:53:31)
Napiš jim, že nesouhlasíš s vyřízením reklamace.
 ALL 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(18.2.2016 11:06:14)
Tak jen doplním - lhali mi. Když jsem reklamaci podávala, tvrdili, že to neposuzují na prodejně (takže vedoucí volat nemá smysl), ale že to někam posílají k posouzení. Když jsem tam zašla kvůli zamítnuté reklamaci, dozvěděla jsem se, že to posuzovala vedoucí prodejny a nikam to neposílali. Ta samozřejmě nebyla přítomna (a neví se, kdy bude, a kontakt na ni je tajný, stejně tak na oblastní vedoucí ;-) , ale pozor, má na posuzování školení! :-)
Prodavačka byla děsně vytočená, ačkoliv já už přišla klidná a jednala jsem klidně a věcně. Odůvodnění mi odmítli okopírovat (protože jsem boty nepřevzala, taky mi ho nemohli vydat) a zrovna tak mi odmítala dát jakýkoliv kontakt na kohokoliv. Opravdu divné chování.
 margotka78 alias shit-roller 


Zákon na ochranu spotřebitele - novela od 1.2.2016 

(15.2.2016 8:30:36)
Novela zákona na ochranu spotřebitele přináší od 1.2. změnu - spory mezi prodávajícím a kupujícím může místo soudu řešit ČOI!!

http://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-sporu-s-coi-od-1.2.-nc1859/

Prozkoumej možnosti.
~;)
 ALL 


Re: Zákon na ochranu spotřebitele - novela od 1.2.2016 

(15.2.2016 10:44:14)
Díky, prostuduju...
 Margaret 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 8:39:06)
Podobnou zkušenost s Baťou jsem udělala asi před deseti lety. Tehdy byla možnost při nesouhlasu se zamítnutím reklamace nechat boty poslat k posouzení na centrálu firmy, ale ani to mi nebylo nic platné, a to se jednalo o velmi drahé boty staré dva měsíce. Od té doby jsem tam nic nekoupila a dost mě potěšilo, když v minulých letech zavřeli několik prodejen v okolí.
Po pár letech jsem někde přečetla nebo vyslechla, že je dobré s botami obejít více poboček, jestli někde reklamaci neuznají. Poradila jsem to kamarádce a ta takto opravdu uspěla. Je to už ale taky nějaká doba, mohlo se to změnit.
 ALL 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 8:50:30)
O tom jít do jiné pobočky jsem taky uvažovala, ale myslím, že to budou mít asi propojené a pošlou to k posouzení stejně na stejné místo, ne?
 Margaret 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 9:07:05)
Nevím jak to mají teď. Tehdy to prvotně posuzovala vždy ta prodejna, na které se to reklamovalo, proto se taky někomu stalo i to, že mu vrátili peníze na místě. Samozřejmě se to mohlo změnit. Každopádně stát se mi to dnes, tak bych to zkusila, pokud bych měla jinou prodejnu v dosahu.
 Lenka 
  • 

Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 20:57:19)
Stalo se mi neco podobneho pred nekolika lety. Praskla mi podrazka asi po 2 mesicich obcasneho noseni (takze asi po 8 dnech na noze). Uplne jasna vada boty, ale reklamaci mi zamitli (pobocka Bati na Vaclavskem namesti). Zjistila jsem z vyjadreni, ze boty nikam neposilali, proste je susili 3 tydny v prodejne a cekali, ze se lidem nebude chtit boty posilat do Zlina nebo dokonce shanet znalce. Dokonce nebrali v uvahu, ze jsem jejich verny a opravdu hoodne utracejici zakaznik.
Protoze reklamovat se da v kterekoliv pobocce, vzala jsem boty do rodneho mesta, tam mi vadu uznali okamzite a penize vratili.
Od te doby jsem u Bati prestala nakupovat.
 Ráchel, 3 děti 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 8:55:10)
já jednou u Bati udělala fakt scénu a to to teda nemám ve zvyku - po měsíci používání se dceři rozbil zip u zimních bot. Venku sníh. Řekli mi, že teda na vyřízení reklamace mají měsíc. Tak jsem si nejdřív povzdechla, že co budu dělat, v čem bude dcera chodit. Načež mi prodavačka pohrdavě řekla "no to mi netvrďte, že máte pro ni jen jedny zimní boty!". No rozpálila mě do ruda - tehdy jsme fakt žili z ruky o huby a já byla ráda, že jsem jí mohla koupit ty jedny boty. Najednou to šlo asi do týdne... a dali nám nový boty.
 1kulička 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 13:02:02)
Taky špatná zkušenost s reklamací u Bati. Ale už je to dlouho, tak neporadím. Byly to tehdy pánské společenské boty, u kterých se prodřela asi po 2 týdnech vnitřní látková podšívka. údajně to byla špatně vybraná velikost. My si toho soudního znalce zaplatili a ejhle, prý mají u Bati pravdu. Tak to je pak těžký, jak chceš dokazovat, že to byla špatně vybraná látka, když oni vědí aniž by tě viděli, že jsi si špatně zvolil velikost. Asi jsou ti znalci domluvení a znají se......ale být tebou tak to nevzdádám, a reklamuju znovu na té samé prodejně, přines tam průvodní dopis s čestným prohlášením o nošení atd. Za znalce neplat ~d~
 libik 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 17:51:35)
Nebude to tvůj případ, nicméně zrovna Baťa je velmi nakloněn k reklamacím a já znám jednoho vykutálence, co už má pátým rokem nové boty zadarmo.
 ALL 


Re: Zamítnutá reklamace u Bati - možnosti? 

(15.2.2016 19:18:35)
Libiku, tohle kdybych si plánovala, tak počkám aspoň až do jara ~;)
Ale kdysi se mi to jednou fakt takhle "povedlo" - na začátku zimy jsem si koupila boty a na konci zimy jsem je "odevzdala" a dostala zpět peníze. U Bati, ale fakt je to dávno. Rozhodně to nebyl záměr, ty boty se mi dost líbily a bývala bych je ráda nosila dýl, měla jsem je ráda, jen kdyby se nerozbily. Stejně tak tentokrát, mně se líbily a plánovala jsem je nosit rozhodně déle. Ale ne s dírou.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.