Saamajna |
|
(15.2.2016 0:51:59) Jak dlouha je zarucni doba na BOTY?!
Mam pocit, ze v Nemecku 6 mesicu; tak asi nejdriv pohledat, jak dlouho v Cechach....
|
Tragika |
|
(15.2.2016 1:09:51) Záruční doba je 2 roky, ale zakladatelka by si měla dobře pročíst reklamační řád. Životnost podešvě se totiž v mnohých případech neshoduje s délkou záruky. V ČR lidi nejvíc reklamují boty, což mne nepřekvapuje. Sezonní obuv lidi běžně nosí celoročně a myslí si, že boty za tisícovku budou nosit 8 měsíců v roce x let. Znalecký posudek vyjde minimálně na 1500,-Kč, takže bych se v případě prasklé podešve opravdu dále neangažovala. Argumentovat, že jsem měla boty na noze 3x, když vypadají jako po 200 km tůře?
|
Pam-pela |
|
(15.2.2016 1:42:10) Jo, délka záruky se nemusí rovnat době trvanlivosti zboží...obuv i jiné věci se spotřebovávají... Do půl roku se firmy k reklamaci většinou staví vstřícně, protože se má za to, že vada vznikla při výrobě nebo jde o vadu materiálu - často zákazníkovi bez problémů vyhoví. Dál (po půlroční záruční době) je to prostě sporné. I když prasklá podešev by mě taky asi naštvala.
Baťa je tímhle přístupem docela známý, už tam taky nenakupuju, a to reklamuju cokoli velmi výjimečně a střízlivě, protože reklamace řeším skoro každý den z druhé strany a je mi to oboustranně nepříjemné. Fakt je, že někdo by chtěl po dvou letech vlastně "nový" neopotřebovaný výrobek, někteří lidi jsou v tomhle hooodně nesoudní...nebo to "zkouší", nevím, to jsem ještě nezjistila.
|
HelenaPa |
|
(15.2.2016 6:49:50) Jestli jsou to boty sezónní, tak jsou sice rok staré, ale nejsou rok nošené. Nebo vy nosíte v létě zimní boty? Nevidím důvod proč hned podsouvat autorce snahu podvést Baťu.
|
Černá kronika |
|
(15.2.2016 7:08:28) Mě to taky překvapuje. A i to, že co by člověk měl čekat od bot za tisícovku? Vždyť tisícovka za letní obuv, zimní obuv, sportovní obuv po tisícovce pro čtyřčlennou rodinu každý rok (pokud je rok už dlouhá doba nošení....) je minimálně 12 000 Kč při faktu, že každý bude mít opravdu jen jeden pár bot. To mi přijde hodně peněz. Boty za tisícovku už musí přeci něco vydržet. Neřeknu od Vietnamců boty za 300 Kč, ale pokud koupím boty v normálním obchodě, tak od nich čekám trochu víc. A jo, dneska už i umělý kozačky na podrážce jako šlupka stojí kolikrát kolem 1500 Kč a když pak je má člověk nosit jen jednu zimu, tak to mi normální nepřijde.
|
Lída+2 |
|
(15.2.2016 9:06:36) Černá kronika, boty jen za 1000Kč jsem si už teda dlouho nekoupila...většinou to není kožené, nebo to nemá XXvěcí, které po tom požaduju.
Třeba já se nyní rozšoupla a sehnala jsem kožené černé lodičky s nízkým podpatkem a podšívka má chlupy, jako zimní bota....do tohoto počasí ideální.....a nemusím běhat v kozačkách. Já mám teda s botama problém, že mi jsou široké, tyto ne.....takže z ceny mi bylo trochu zle, ale manžel mě ukecal....když mi jsou.
|
|
|
Pam-pela |
|
(15.2.2016 14:32:27) Heleno, sezónní nesezónní, to se tak při reklamaci neposuzuje...prostě je důležitý den nákupu a první půlrok. Vypočítávat, co kdo měl kdy a jak dlouho na sobě, to se asi nedá...i když i tohle znám.
A já nic nepodsouvám, psala jsem, že mám s ba´tou taky špatné zkušenosti...a prasklá podrážka je sporná určitě. Že si ale někteří lidi myslí, že si rok dva použijí nějakou věc a když ji nepotřebují, vrátí, to je taky pravda...to ale nebylo myšleno na zakaladatelku. V tomhle případě bych taky chtěla vysvětlení, jak k prasknutí mohlo dojít....
|
|
|
|
ALL |
|
(15.2.2016 8:54:31) Tragiko, nevypadají jako po tůře! Píšu, že jinak jsou ve velmi dobrém stavu! Pouze je prasklina v gumové podrážce, podle mne tam byla od začátku, ale bohužel mi to došlo pozdě. Nejdřív mi to "prdění" nebylo moc nápadné, přes léto jsem na to zapomněla, na podzim se mi to připomnělo a až po pár týdnech mi to došlo, že to není v pořádku, a teprve jsem si podrážku pořádně prohlédla.
|
radka | •
|
(15.2.2016 10:52:57) tak v tom případě ti to pravděpodobně zamítli z důvodu, žes to neoznámila hned, jak jsi na vadu přišla
|
ALL |
|
(15.2.2016 12:51:32) To oni nemůžou vědět, kdy jsem na vadu přišla, ne? Navíc ve chvíli, kdy jsem podrážku prohlédla a prasklinu našla, tak jsem šla reklamovat. Já spíš očekávám, že se dozvím něco v tom duchu, že jsem si je mechanicky poškodila sama - asi že jsem vzala nůž a schválně do podpatku z boku (!) řízla.
|
|
Lída+4 |
|
(15.2.2016 13:14:29) Taky pěknej nesmysl. Dcera teď úspěšně reklamovala boty, kde k závadě došlo cca před půl rokem - prostě dřív nenašla účtenku. Problémy jí nedělali žádný, mohla si vybrat cokoli jinýho v tý ceně. Ovšem nebyl to Baťa, bylo to u Hervise.
|
|
|
|
ALL |
|
(15.2.2016 8:54:31)
|
|
|
|