Františka85 |
|
(8.10.2014 10:37:01) Ahoj. Máte zkušenosti s vyřízením reklamace u Kenyo? Podvozek kočárku je po necelých dvou letech rozviklaný, zlobí přední kolo a za jízdy se kočárek hroutí. Už vidím, jak se vyjádří, že jsme ho zlikvidovali nesprávným používáním.
|
Pam-pela |
|
(8.10.2014 10:58:31) Kenyo je přímým dovozcem Peg Perega po mnoho let, takže bych řekla, že dokážou posoudit rozdíl vadou vzniklou nesprávným používáním, vadou materiálu anebo běžným opotřebením. Dopředu to fakt nikdo neřekne, to až kočárek uvidí naživo - přece .
|
Františka85 |
|
(8.10.2014 11:00:11) Věřím, že to dokážou rozeznat, ale komu by se chtělo uznat reklamaci a vracet zákazníkovi peníze nebo měnit zboží, že?
|
Pam-pela |
|
(8.10.2014 11:12:54) Tak vracet peníze za zboží po dvou letech, když je opotřebované - "spotřebované"? Kočárek je určen pro jedno dítě, tedy ty cizí určitě. když se denně jezdí, prostě to opotřebování vznikne, tomu se člověk nevyhne. A taky je třeba kočárek přiměřeně udržovat...
Maminky mají tendenci houpat dítě do stran, to vidím všude okolo, existují ztedy přímo i houpací kočárky na vahadlech, ale ty moderní jsou nehoupací . Takže se uvolní nýty a kočárek se viklá, ale za to výrobce ani prodejce nemůže.
Nehledě na to, že reklamovat se má v okamžiku, kdy se nějaká vada projeví, ne až když je z výrobku vrak. Na vrácení peněz bych nesázela určitě, ale mohou kočárek uvést do přiměřeného stavu - přiměřeného tedy délce užívání, a to myslím že i udělají. Skryté vady výrobku, pokud jsou, se projeví dle zákoníku do půl roku. Jinak chápu, že by bylo příjemné si s kočárkem pojezdit a vrátit ho v okamžiku, kdy ho nepotřebuji třeba s větou, že jsem k němu ztratila důvěru...ale jak říkám, s tím bych nepočítala . Ale chápu, že to některé lidi může i rozčílit.
|
|
|
|
Marcela a 3 |
|
(9.10.2014 9:08:05) Kdybys napsala po dvou měsících, ale po dvou letech? To jako zlikviduju kočár a těsně než mi vyprší záruční doba, tak chci vrátit peníze, protože už ho pomalu nepotřebuju?
|
Františka85 |
|
(9.10.2014 16:08:17) Kočár za takové peníze by snad mohl odvozit ještě druhé a třetí dítě. Jízdní kolo si taky nekupuju na sezónu.
|
Marcela a 3 |
|
(9.10.2014 18:49:09) Nevím, za jaké peníze. Ale vždycky záleží na používání a péči. Podle mě je reklamace po dvou letech blbost, to je už prostě jetý. Navíc, jak ti tu psaly holky, má se reklamovat hned jak se vada projeví, ne až po čase. Ale chápu, že být bez kočáru třeba měsíc je opruz.
|
|
|
|
|