Kalamity YANKA |
|
(7.10.2014 19:17:53) Rozbilo se nám ovládání od set-top boxu. Přesněji - před měsícem odpadl jeden čudlík na přepínání programů, ten se nenašel, nicméně zbyl druhý. Včera se ale uvolnil z ovladače i ten druhý. Začala jsem hledat dokumenty, že to půjdu reklamovat a ouha - nepohlídala jsem si při koupení potvrzení záručáku. Takže mám originál krabici, NEPOTVRZENÝ záručák, ale razítko bylo zřejmě jen na paragonu, kterej nemůžu najít, popravdě, trochu se bojim, že už ho nenajdu Seťák jsem kupovala letos v únoru, ale "napsaný" to nikde nemám (datum bylo na tom paragonu, co ho nemůžu najít), jen si to pamatuju. Mám šanci s reklamcí?
|
No one |
|
(7.10.2014 19:38:15) Já jednou takhle reklamovala foťák bez účtenky i bez všeho. Našli si mě v systému podle platební karty a nebyl problém.
|
No one |
|
(7.10.2014 19:39:10) Ale jinak si můžeš koupit za stovku univerzální ovladač, kdyby to náhodou nevyšlo.
|
Kalamity YANKA |
|
(7.10.2014 19:46:19) No, plarila jsem hotově,bohužel. Ale napadlo mě, že při prodeji cvakal pan prodavač něco do počítače a taky tam určitě mají kameru. Muselo by se to hledat, ale prokazatelný by to asi bylo, kdyby měli záznam, že jo :( A s tím univerzálem... kdysi jsem jeden měla a byl na prd, ale je to už asi osm let. Dnešní univerzály se dají nějak lehce naladit? Nevíš? Co je digivysílání, nějak se v tom ztrácím :(
|
Krabatka |
|
(7.10.2014 19:57:51) Stačí svědek, ale musíš vědět kdy to bylo koupeno.
Ovladač si můžeš koupit přímo ten samý samostatně. Já si kupovala na netu k TV přímo ten samý, co se rozbil. Žádný univerzál.
|
Kalamity YANKA |
|
(7.10.2014 20:11:58) No to by bylo event. řešení, no... ale zas po zkušenostech, že se po půl roce používání urvaly dvě důležitý tlačítka, bych váhala s koupí toho samýho, že jo
|
|
|
|
|
|
Natašenka |
|
(7.10.2014 20:03:15) No to ti samozřejmě nestačí, ale v některých obchodech záručák, ano paragon nepotřebuješ, pokud mají zbží navoleno podle výr. čísel. Jinak reklamaci na vytrhaný tlačítka ti nikdo neuzná.
|
Kalamity YANKA |
|
(7.10.2014 20:10:56) Fakt ne??? Je to používáním, neškubali jsme to! Proč ne? Tomu asi nerozumím... Vždyť je to asi vada výrobku nebo tak nějak, ne? Takže záručák na 24 měsíců platí, jen když výrobek nepoužívám nebo jak teda?
|
fisperanda |
|
(7.10.2014 20:31:12) Já bych to šla reklamovat, normálně je to zmetek.
|
|
lipoo |
|
(7.10.2014 23:09:05) tak já takhle chtěla reklamovat den předtím zakoupený výrobek v Lidlu-a bohužel..bez účtenky ani houby
|
|
|
|
Patrick | •
|
(4.1.2015 23:36:37) Zdravim, staci jen nejak dolozit, ze jste zbozi kupovla prave u nich a den zakoupeni. To lze, bud uctenkou, zarucnim listem, taky vypisem z uctu - pri platbe kartou, nebo z uctu, u nekterych vyrobku staci i jenom obal (napr. vyrobeky, ktere maji na obalu jmeno prodejce) v krajnim pripade staci i cestni prihlasni. Mimo jine, mate taky narok na proplaceni nakladu spojenych s reklamaci (tady ale jenom to mozne nejlevnejsi - teda autobusem a ne autem, nebo kdyz by to bylo v jinem meste, tak postovne). Snad se se neco mezicasem nezmenilo :)
|
|
|