zuni |
|
(10.6.2014 17:19:54) Moc to řeším, já vím.. ale.. vybrala jsem si lékaře a když jsem se přišla zaregistrovat, dozvěděla jsem se, že právě před měsícem přestali přijímat pacienty jedné pojišťovny. A zrovna té mojí... Jsem ochotna kvůli tomu změnit pojišťovnu, ale na webu mojí pojišťovny je ten lékař stále veden jako smluvní. Napadlo mě se pojišťovny přeptat, jak to teda je, ale váhám, abych tomu doktorovi nějak nepřitížila.... Co byste udělali, zeptali byste se..?
|
angrešt |
|
(10.6.2014 17:25:46) Neptala bych se pojišťovny (proč taky), ale toho lékaře. Třeba tu smlouvu ukončili až k pozdějšímu datu, takže teď ještě smluvní je, ale ví, že třeba za 3 měsíce už nebude. Tohle se mi stalo s jednou mou lékařkou, taky jí moje pojišťovna neprodloužila smlouvu, tak mi to řekla hned, tím pádem 3 měsíce předem před datem ukončení, abych se mohla rozmyslet co dál. Nakonec jsem u ní zůstala jako samoplátce a nějak asi po roce jí snad zas pojišťovna smlouvu dala.
|
La Pepa |
|
(10.6.2014 19:04:36) pokud bys kvůli tomu konkrétnímu doktorovi přestupovala, už moc času není - jen do konce června, s účinkem od ledna 2015.
|
|
|
Cimbur |
|
(10.6.2014 20:59:16) Jen se zeptej. Je to problem pojistovny, ze nedokaze nabidnout slusne smlouvy a zajistit svym klientum peci. Dotycny lekar by jiste rad rozumnou smlouvu mel. Nas spital taky nema smlouvu s jednou oborovou pojistovnou,bktwra pak tvrdi svym klientum, ze peci proplati, ale nezaplatila opakovane, proto musime jeji pojistenceodmitat.
|
|
|