Limai |
|
(9.5.2014 11:14:55) Za měsíc nás čeká přezkoušení a zajímá mě,jestli se na konci roku již zjišťují vědomosti formou nějakých testů a otázek z učiva.Naše pololetní přezkoušení vypadalo tak,že to bylo naprosto volné realxační povídání a ukázky toho co jsme dělali během pololetí,ale nikdo nezkoumal,zda dcera zná vyjmenovaná slova,jak umí anglickou konverzaci nebo slovíčka či matematické operace.Je to na konci roku stejné,nebo už se zkouší jako ve škole?
|
JENA, 2 kluci (8/2001a1/2003) |
|
(9.5.2014 11:28:55) Limai, to záleží na škole.
Mě třeba zajímá, co děti umí, v pololetí stejně jako na konci roku. Na druhou stranu nezkoušim je ze všeho, co by měly umět - vybírám namátkou z toho, co napsali rodiče na výzo - spíš pro představu (mou i jejich) jestli to vnímáme podobně. (Klasický testy ani zkoušení neprovozujem ani u denních školáků, takže zkoušenim myslim práci na pomůckách, tu a tam nějakej pracovní list... řešení procházíme hned a společně, chyba neni problém, jen nám ukazuje, co je ještě třeba procvičit...)
|
Tragika |
|
(9.5.2014 12:47:22) Limai, u nás se v pololetí i na konci školního roku zkouší stejným stylem. V pololetí byla zkoušce přítomna dokonce ředitelka s psycholožkou. Průřez učivem jednotlivých předmětů. Týden před přezkoušením předkládáme všechny sešity a práce vztahující se k výuce... Učitel má tím pádem dobrý přehled o tom, co jsme za půl roku udělali, ještě před zkouškou.
|
7kráska |
|
(9.5.2014 12:57:07) Ty bláho, tak u nás je to skoro obráceně! Učitelka nemá přehled, co jsme probrali, ale předpokládá, že máme probráno vše, co se v tom roce učí, takže splňujeme výstupy a podle toho klade otázky. Sešity žádné nevedeme, jen pracovní listy. Ono taky v 1. třídě vést sešit je docela k ničemu, že jo, později asi ano.
|
Tragika |
|
(9.5.2014 13:21:45) 7 krásko, jestli popisuješ kompletní učivo 2.třídy v matematice a češtině, tak to opravdu nemáte mnoho učiva probráno. Popisuju jen to, co chce naše škola na konci druhé třídy: (kromě toho co popisuješ výše)
Čeština: Abeceda -tzn. nejen znát zpaměti, ale umět hledat ve slovníku, v encyklopedii, zařadit například jména Novák, Nejedlý, Novotný podle abecedy psaní ú,ů ze slovních druhů - podstatná jména a slovesa slova nadřazená, podřazená a souřadná synonyma antonyma souhlásky tvrdé, měkké, obojetné psaní skupin s písmenem ě druhy vět
Matematika zaokrouhlování čísla sudá a lichá počítání se závorkami násobilka a dělení od čísla 2 do čísla 10
|
Ráchel, 3 děti |
|
(10.5.2014 15:34:02) řadu těchto věcí můj syn na konci druhé třídy neuměl. to tedy ještě nebyl na domácí škole...
|
dolphin2 |
|
(10.5.2014 19:13:33) no my co jsme viděli loni na přezkoušení (když jsme se byli jen podívat), tak se zkoušelo stejně, jako letos v pololetí, když už jsme byli mezi přezkušovanými, takže snad tam žádná velká změna nebude . myslím, že tu první třídu snad máme hotovou, doděláváme ještě nějaké projekty, ať to máme hotové. ale stejně jsem z toho zas nějaká nervozní . a tak jsem si vzpomněla, nedělala jste některá nějaký zeměpisný projekt? myslím, že se to posílalo mailem, mohla bych kdyžtak případně poprosit?
|
dolphin2 |
|
(10.5.2014 23:46:37) holky nemáte ještě některá tipa na nějaký pěkný a moudrý indiánský pohádky? a jestli budou moudrý, tak nemusí být ani indiánský )
|
Filip Tesař |
|
(11.5.2014 13:29:02) (Nejsem teda holka) Musí být ke stažení, tj. elektronicky, nebo stačí, že budou třeba v knihovně?
|
|
kotrmelka |
|
(11.5.2014 20:49:23) ještě k těm světadílům, koupila jsem si knížku Výtvarné hrátky napříč kontinenty. Je tam nejenom výtvarka,ale jsou tam zpracovány kontinenty + vybrané státy. Na kosmas.cz je ukázka.
|
|
|
|
Filip Tesař |
|
(12.5.2014 8:14:05) Takové klasické pohádkovité pohádky (od bajek až po dobrodružné příběhy k večernímu ohni), Jan Suchl, Pohádky z iglú (eskymácké).
Trochu archaický jazyk - 50. léta - Fráňa Velkoborský, Ze světa rudých tváří. Delší, moudré, s naučením.
|
|
|
|
dolphin2 |
|
(10.5.2014 20:37:44) Žluťásku jsi hotový detektiv
|
|
|
|
|
|