tomato |
|
(29.9.2013 10:30:33) Dobrý den, přišla mi faktura na dodávku plynu,samozřejmě s Nedoplatkem.Plyn od jednoho a toho samého dodavatele odebíráme již několik let.Nejdříve bylo vyúčtování vždy v březnu,pak ho změnili v našem regionu na konec září,a tak to je již několik let.Zúčtovací období jsme měli od září do září,vždy po den,co se opsal plynoměr .Plynoměr opisovali vždy koncem září(kolem 25.tého),poté přišla začátkem října faktura.Letos opisovali zrovna tak.No a tak na to tak koukám,že nemám započítanou platbu za letošní září,přitom peníze posílám vždy 15.tého,takže na účtu v době vypracování vyúčtování už peníze samozřejmě byly.No a pak jsem si všimla na faktuře období vyúčtování od 26.9.2012 - 1.9.2013.Štve mě to,protože ten nedoplatek je samozřejmě akorát ve výši naší měsíční zálohy,takže nám to vlastně vyšlo akorát,ale stejně musíme doplácet .Nevíte jestli si dodavatel může libovolně tu délku období měnit???
|
Vítr z hor |
|
(29.9.2013 10:54:29) Přesně toto mi udělalo RWE. Platba se jim navíc připsala v den, kdy mi posílali vyúčtování A VĚDĚLI O NÍ. A že si ji tam nechají na další období, což je výborné, aspoň mám předplaceno a hlavně – o nic nepřijdu. Takže místo doplatku 300 Kč po mě chtěli další 4500 Kč. Fakt výborný nápad, pro mě znamenal maličkost – 2 platby v měsíci. Celý následující měsíc ze mě dělali debila na infolince, že prý je to v pořádku, správně a vůbec super, a navíc o nic nepřijdu.
Na závěr měsíce jsem měla všeho plné zuby a chtěla podat reklamaci. Jenže madam na infolince nevěděla, jak to napsat, a že to po telefonu podat nejde. Tak jsem se vykašlala na reklamaci, hlavně mi došlo, že je poslední den v měsíci – šance podat výpověď. Tak volám znovu, že chci podat výpověď. A prej "nechcete to nejdřív reklamovat?". Říkám, že klidně, ale musejí to vyřídit do 15h, jinak podávám výpověď. Jenže "máme tu i jiné reklamace, to nestihneme, a proč jste ji nepodala dřív?". Tak říkám "oukej, chci podat tu výpověď". A znova "a nechcete zkusit tu reklamaci"? Jako u blbejch. S infolinkou RWE jsem ztratila za celou hezkých pár hodin a bylo to úplně k ničemu. Jsou tam papoušci, které nehrávají, a nesmějí pustit ani chlup.
Takže jsem běžela na jejich pobočku (jestli je to tvůj případ, a jestli se k tomu rozhodneš, tak bacha, je jich strašně málo, ale například pražská je otevřena i v sobotu - bacha, končí měsíc) a podala výpověď.
Peníze, které ze mě vytáhli, a které si chtěli syslit celý rok až do dalšího července, mi vrátí za 2 měsíce
|
tomato |
|
(29.9.2013 11:04:50) Taky RWE. U nás jde jen o 2600,- ale i tak,jde mi spíš o princip,ty peníze tam byly a opisoval se plynoměr 25.tého a né 1.září.Na pobočku se nedostanu,mám zřízeno rwe-on line,ale dočasně jsou nedostupné,jako naschvál.psala jsem na info už v pátek,ale žádná odpověď,mi nedošla.No zkusím schválně podat reklamaci e-mailem
|
Vítr z hor |
|
(29.9.2013 11:14:19) Hm, podle mě to udělali schválně. Už jsem to s RWE jednou zažila – když byla před lety mírná zima a bylo jasné, že budou muset všem vracet, tak najednou posunuli vyúčtování z února až na červenec (asi aby si mohli na to vracení našetřit).
Škoda, že se na pobočku nedostaneš. Podle mě to ale dobře nedopadne, prostě si ty tvoje peníze nechají. Vypovědět můžeš vždy ke konci měsíce, to je teď...takže ti tu reklamaci stejně nestihnou vyřídit.
Výpovědní doba je 3 měsíce, do následujícího 15. ti musejí peníze vrátit. Jenže nejdražší měsíc je leden, takže je otázka, jestli bys to stihla. Taky by se mohlo stát (když podáš až příští měsíc), že bys musela v lednu doplácet. Buď bych s tím běžela dnes, nebo bych se na to vykašlala a snažila se to vyreklamovat. Nemá cenu tam moc telefonovat, jsou cvičení a ničeho nedosáhneš (myslím, že jsem ve vyjednávání docela dobrá, a k ničemu mi to nebylo).
Ale teď jsem strašně ráda, že jsem pryč. Vrtalo mi to hlavou asi rok (kvůli cenám – odejít/neodejít) a museli se zachovat opravdu jako svině, abych se dokopala k výpovědi.
|
|
Vítr z hor |
|
(29.9.2013 11:15:20) Jo, moje peníze tam taky byly...
|
|
tomato |
|
(29.9.2013 16:42:56) TAk,právě že opis plynoměru proběhl 25.tého,ale na fakturačním období je 26.09.2012-01.09.2013 a platba která v září odešla 15.tého už není započítaná,přitom ji na účtu v době vypracování už měli
|
tomato |
|
(29.9.2013 17:02:40) Právě jsem to sepsala a poslala.Asi mi to stejně bude k pr..,ale tak uvidíme
|
Vítr z hor |
|
(29.9.2013 17:37:55) Tak dej pak vedet, jak to dopadlo.
Btw CEZ v mesici, kdy se plati doplatek, nechce dalsi zalohu. Zalohy zacinaji az dalsi mesic.
|
|
|
|
|
|
|